flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, -vi måtte bestille til kl.1300 - det var fullt på "våre" plasser ellers... Men det jeg skulle si var: Den var morsommere og hadde mer handling enn 1'ern! 0 Siter
TrineE Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vi var og så den igår,lo meg nesten ihjel flere ganger ) utrolig bra film! 0 Siter
org Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ok, vi skal se den i morra, vi. Kanskje lurt å bestille, ja, det var et godt tips! 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 gleder meg veldig til å se den. Dagfinn Lyngbø var den som gjorde den første filmen morsom ihvertfall. Lo så tårene trillet av den rollefiguren 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har også sett Istid2 nå. Den var morsom og hadde mye god situasjonskomikk. Men den manglet en bærende historie som gjorde 1'ern så god. Jeg vil si at den var en morsom oppfølger, men ikke mer enn det. Med eneren såg vi først filmen på kino og kjøpte den siden på DVD, for å kunne se den mange ganger som familekos med barna. Toeren kommer vi ikke til å kjøpe. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Vi så den i dag vi også. Syns den var veldig morsom. Alle koste seg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Kult. Både guttungen og jeg gleder oss vanvittig til å se den! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.