Gå til innhold

Hvorfor får du barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi fikk førstemann fordi vi hadde veldig lyst på barn.

Nummer to fikk vi fordi vi ikke ville at jenta vår skulle bli enebarn. Det føltes også som om noen manglet, familien var ikke komplett.

Nå er jeg helt overbevist om at familien er passe stor, har ikke hatt noe ønske om en til, selv ikke når jeg har besøkt nyfødte nudelige nurk.

Gjest OK, så får jeg også være anonym, da
Skrevet

Fordi jeg er en egoist :)

Satt og tenkte på hva jeg egentlig skulle svare, men slutter meg til ditt svar i stedet for å skrive mitt eget.

Egoist jeg også!

Heldigvis! For ungene mine er det morsomste som har skjedd meg!

Skrevet

Hmm, jeg kan ihvertfall ikke tenke meg å bli gravid og føde mine egne barn.

Skulle jeg hatt barn, så hadde jeg ihvertfall adoptert. Er så mange som trenger et hjem og jeg har ihvertfall ingen behov for et avkom som ligner meg.

Heldigvis er mannen min slik også.

Så hvis det blir barn, så sannsynligvis noen herlige asiatisk barn som trenger det :)

Sånne som deg skulle vi hatt flere av. :)

Skrevet

Jeg vil ikke ha barn fordi jeg tror ikke verden varer så mye lenger.

Enig med du, i tillegg til en haug andre grunner - i hovedsak at jeg er født fullstendig uten trang til eller ønske om å reprodusere meg; har visst at jeg ikke ville det siden jeg var i førskolealder.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hmm, jeg kan ihvertfall ikke tenke meg å bli gravid og føde mine egne barn.

Skulle jeg hatt barn, så hadde jeg ihvertfall adoptert. Er så mange som trenger et hjem og jeg har ihvertfall ingen behov for et avkom som ligner meg.

Heldigvis er mannen min slik også.

Så hvis det blir barn, så sannsynligvis noen herlige asiatisk barn som trenger det :)

Kan anbefale herlige asiatiske barn på det sterkeste! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...