Gjest Falsk alarm? Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ingen mens og negativ test.Ville testen vist positiv hvis jeg var gravid så langt ut i syklusen ? ( dag 28 pleier jeg å få mens) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Tja, eggløsningen kan ha vært litt sen. Kommer ikke mensen ta en ny test om 1 uke. 0 Siter
Gjest Falsk alarm? Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Tja, eggløsningen kan ha vært litt sen. Kommer ikke mensen ta en ny test om 1 uke. Jeg sjekker trua ørten hundre ganger om dagen.Mannen min har gått hos akupunktur i 3 måneder og denne måneden skulle sæden ha den beste kvaliteten....tenk om dette skulle klaffe???? Etter prøving i 3 år !!!!!!!! Nei jeg tror det ikke, tror det er psyken som spiller meg et puss.Dessuten har jeg ingen tegn på hverken graviditet ELLER mensen !!!!! 0 Siter
Gjest Falsk alarm? Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Tja, eggløsningen kan ha vært litt sen. Kommer ikke mensen ta en ny test om 1 uke. Jeg sjekker trua ørten hundre ganger om dagen.Mannen min har gått hos akupunktur i 3 måneder og denne måneden skulle sæden ha den beste kvaliteten....tenk om dette skulle klaffe???? Etter prøving i 3 år !!!!!!!! Nei jeg tror det ikke, tror det er psyken som spiller meg et puss.Dessuten har jeg ingen tegn på hverken graviditet ELLER mensen !!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.