pike89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er det noen her som har fått redusert de indre kjønsleppene? i så fall kan noen dele sin erfaring fra det det med meg? om hvordan det har gått, resultat og eventuelle plager som har oppstått i etter tid.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226081-indre-kj%C3%B8nslepper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente871 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei. Fikk gjort dette inngrepet på Stensby sykehus for ca 2 mnd siden. Var først på konsultasjon på Ahus, to ganger. Den først legen jeg var hos, en kvinne, la bare ut om at "alle er normale", og ville ikke henvise meg videre. Men neste gang jeg var på Ahus kom jeg til en mann, han var mer positiv og sa at hvis problemet plagde meg var det klart vi skulle gjøre noe med det. Selve operasjonsdagen gikk greit, jeg måtte faste fra dagen før og var derfor litt slapp. På forhånd fikk jeg satt inn en intravenøs ledning i armen for narkosen (jeg ba om "embla" bedøvelse der hvos nålen skulle settes inn, derfor kjente jeg ingenting- anbefales:=) etter en god del venting ble jeg vist inn på operasjonsrommet, de skrudde på narkosen, jeg sovnet og våknet igjen. Da jeg våknet, etter operasjonen, kjennes det veldig sårt. Det er slik at man ligger i en lett narkose, dette fordi lokalbedøvelsen legen bruker visstnok er smertefull å sette i våken tilstand. Likevel kjente jeg endel ubehag like etter operasjonen, men fikk da smertestillende og det ble bedre med en gang. Må si at de første to ukene var det vanskelig å gå normalt, gå på do osv.. Jeg holdt meg hjemme fra skolen i 2 uker ettersom det var veldig sårt og ømt. Var noe smerter, som forsvant med en gang jeg tok smertestillende (Pinex forte). Men stort sett var det mer sårt enn vondt.Kanskje det er forskjellig fra person til person. Operasjonsstedet så ganske hovent g rart ut de første 4 ukene, men nå som hevelsen har gått ned er jeg kjempefornøyd, har aldri følt meg så bra=) Er såklart et vondt sted å operere, men ville gjort det igjen uten å tenke meg om. Virker som det er noe vanskelig å få denne operasjonen dekket av det offentlige. Han legen jeg var hos på Ahus mente også at kvinner er mer ilbakeholdne med å henvise til operasjon. Uansett, overdriv de plagene du har ved en eventuell legeundersøkelse, lykke til! håper det var til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226081-indre-kj%C3%B8nslepper/#findComment-1722017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.