Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke svar på innlegga mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver jeg så forbannet kjedelig, eller?

Eller er det fordi jeg ikke heter Flisa, og skriver om dødsklokka og vaffel-låra mine?

Jeg har skrevet innlegg på innlegg på DOL og får jeg et eller to svar, så er jeg heldig.

Jeg blir skuffa over at det er så snevert her inne.

Jeg har vært her siden DOL var nytt, men svarer ikke så ofte på innlegg, da det jeg har lyst til å si allerede er sagt både fire og fem ganger.

Jeg får vel fortsette å sitte her som veggpryd da.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

9

• keinstein

8

• flisa

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm vel jeg svarer ikke etter hvem som starter tråden.

Svarer på det jeg synes er interessant.

Gjest selvplager?
Skrevet

Jeg har vært på DOL siden 1999 og får som deg omtrent aldri svar. Så hvorfor er jeg her?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har vel for lite fengende innlegg, da

Skrevet

JEg har vært her siden 1999, og noen ganger får jeg mange svar andre ganger ingenting. Tror det har mest å gjøre med hva man skriver om. Noe fenger, andre ting gjør det ikke.

amerikafareren
Skrevet

Jeg kan ikke klage over det samme som deg, men det varierer veldig hvor mange svar jeg får og hvor mye diskusjoner det blir utav trådene.

Det er noen her som har brukt samme nick i alle år og svarer hverandre. Det er igjen noen som helst svarer når andre har svart først, slik at de ikke blir de første og eneste som har svart i en tråd. Det er også noen som synes det er vanskelig å skrive en tråd som de ikke får svar på.

Det har enormt mye å si også hvordan du skriver. Det er godt mulig å skrive om samme emne på forskjellige måter, og få helt forskjellige reaksjoner. Det er et emne i en hel studie;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om du får svar avhenger av hva du spør om, eller hva du vil diskutere.

Hent fram noen av innleggene du ikke har fått svar på så vi får se hva du snakker om.

Gjest vet åssen det er
Skrevet

Enten må man ha et kjent og kjært nick, da kan man skrive hva man vil og få drøssevis og meterlangt med svar. Eller så må man skrive noe som virkelig provoserer, eller så må man late som man er litt tilbakestående, eller gjerne en kombinasjon av de to siste, da vil du få masse svar. Hvis ikke ligger du dårlig an med å få så mange svar ja.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du svarer ikke så ofte andre, men forventer at alle skal styrte til og svare deg?

Du kan ikke klage over at for mange har svart alt, da er det bare å passe på når nye tråder kommer og svare der, ikke sant?

Sørg også for å svare tilbake de som svarer deg, ellers går folk raskt lei. Så langt har du ikke svart en eneste i denne tråden din og det er for dårlig.

Skrevet

Du svarer ikke så ofte andre, men forventer at alle skal styrte til og svare deg?

Du kan ikke klage over at for mange har svart alt, da er det bare å passe på når nye tråder kommer og svare der, ikke sant?

Sørg også for å svare tilbake de som svarer deg, ellers går folk raskt lei. Så langt har du ikke svart en eneste i denne tråden din og det er for dårlig.

Jeg har spist middag.

Derfor har jeg ikke svart noen ennå.

Skrevet

Sutrepetter?

Ja, helt sikkert.

Sutrepetter, det er meg.

Jeg spør bare hvorfor enkelte nick, klarer å skape milelange tråder om piss og svada, når jeg skriver om forskjellige ting og tang, og bare blir ignorert.

Skrevet

Fy-faen, har flisa vaffellår?

Ifølge henne sjøl så.

Skrevet

Jeg kan ikke klage over det samme som deg, men det varierer veldig hvor mange svar jeg får og hvor mye diskusjoner det blir utav trådene.

Det er noen her som har brukt samme nick i alle år og svarer hverandre. Det er igjen noen som helst svarer når andre har svart først, slik at de ikke blir de første og eneste som har svart i en tråd. Det er også noen som synes det er vanskelig å skrive en tråd som de ikke får svar på.

Det har enormt mye å si også hvordan du skriver. Det er godt mulig å skrive om samme emne på forskjellige måter, og få helt forskjellige reaksjoner. Det er et emne i en hel studie;)

Jeg har stort sett brukt samme nick jeg også.

Men skriver tydligvis ikke nok.

amerikafareren
Skrevet

Ja, helt sikkert.

Sutrepetter, det er meg.

Jeg spør bare hvorfor enkelte nick, klarer å skape milelange tråder om piss og svada, når jeg skriver om forskjellige ting og tang, og bare blir ignorert.

Se på samfunnet rundt deg og du vil nok merke det samme:) Det er samme tendenser her og alle andre steder.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har stort sett brukt samme nick jeg også.

Men skriver tydligvis ikke nok.

Du kan få oppmerksomhet på nicket ditt, men er det det du vil? Eller vil du heller få oppmerksomhet på det du skriver.

Skrevet

Se på samfunnet rundt deg og du vil nok merke det samme:) Det er samme tendenser her og alle andre steder.

Du har nok rett.

Lite minisamfunn dette her.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har spist middag.

Derfor har jeg ikke svart noen ennå.

Det var dårlig timing. Når du klager over å ikke få svar, så bør du være tilstede så du kan svare :-)

Godt at du retter opp i det nå da.

Skrevet

Det var dårlig timing. Når du klager over å ikke få svar, så bør du være tilstede så du kan svare :-)

Godt at du retter opp i det nå da.

Jeg var sulten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...