Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke svar på innlegga mine?

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Du har nok rett.

Lite minisamfunn dette her.

Ja, men her kan du trene deg anonymt hvis du har problemer med å bli hørt andre steder. Noe sier meg at det kan være tilfellet;)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

9

• keinstein

8

• flisa

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, helt sikkert.

Sutrepetter, det er meg.

Jeg spør bare hvorfor enkelte nick, klarer å skape milelange tråder om piss og svada, når jeg skriver om forskjellige ting og tang, og bare blir ignorert.

Skriv om bæsjebleier, det er bankers. Og rå sex.

Skrevet

Skriv om bæsjebleier, det er bankers. Og rå sex.

Jeg skrev faktisk om bæsjebleier en gang.

Da var det hele to stykker som svarte meg.

Jeg var helt flau etterpå.

Gjest mikke lus
Skrevet

Ifølge henne sjøl så.

Trodde hun var en ung skjønnhet jeg:-(

Skrevet

Jeg skrev faktisk om bæsjebleier en gang.

Da var det hele to stykker som svarte meg.

Jeg var helt flau etterpå.

Gå litt tilbake i tid og se hva andre har fått lange tråder på.

Og du - ikke lev deg for mye inn i dette her. Jeg har aldri brydd meg mere om DOL enn om lokalavisa, jeg husker aldri hva som står der, og gidder ikke en gang å se om leserbreva mine kommer inn lenger.

amerikafareren
Skrevet

Gå litt tilbake i tid og se hva andre har fått lange tråder på.

Og du - ikke lev deg for mye inn i dette her. Jeg har aldri brydd meg mere om DOL enn om lokalavisa, jeg husker aldri hva som står der, og gidder ikke en gang å se om leserbreva mine kommer inn lenger.

Jeg bryr meg mye mer om lokalavisa enn dol;) Du keinstein bør ha mer ansvarsfølelse for dit lokale samfunn.

Skrevet

Jeg bryr meg mye mer om lokalavisa enn dol;) Du keinstein bør ha mer ansvarsfølelse for dit lokale samfunn.

Hhehehe.

De kaller meg for kulturbølla!

UHuuuuuu!

Bare fordi jeg vil ha sykehjemsplasser, tilpassede skoletilbud, psykiatriplasser, HK-toaletter, PCer på biblioteket og døråpnere i stedet for kulturhus.

Hva faen skal vi med kulturhus når hele bygda består av tomme lokaler til en billig penge?

amerikafareren
Skrevet

Hhehehe.

De kaller meg for kulturbølla!

UHuuuuuu!

Bare fordi jeg vil ha sykehjemsplasser, tilpassede skoletilbud, psykiatriplasser, HK-toaletter, PCer på biblioteket og døråpnere i stedet for kulturhus.

Hva faen skal vi med kulturhus når hele bygda består av tomme lokaler til en billig penge?

Nåja du bryr deg faktisk ganske mye. Ikke vet jeg hvor du bor eller hvor mye dere trenger kulturhus, men du kan prøve å invitere hele gjengen å se hva du skriver på dol. Da får de kultur

slik at det monner;)

Skrevet

Maken til syting og klaging.

Det er to muligheter, mest sannsynlig. 1. Du skriver innlegg som få eller ingen har noe å svare på, eller som er så uinteressante at de fleste ikke gidder å svare. 2. Du fremstår lite seriøs, som en trolle e.l., og mange gidder ikke kaste seg ut i hva det måtte innebære.

P.S: Jeg påstår ingenting - jeg bare nevnte to muligheter.

Noen svarer ikke folk som ikke har ordentlige nick, noe som er helt ok. Jeg har pleid å svare uavhengig av om det har vært et ordentlig nick som har spurt, men p.g.a alle trollene og andre slags idioter har jeg nok begynt å sile litt mer enn jeg gjorde før.

"........................................."

Skrevet

Nåja du bryr deg faktisk ganske mye. Ikke vet jeg hvor du bor eller hvor mye dere trenger kulturhus, men du kan prøve å invitere hele gjengen å se hva du skriver på dol. Da får de kultur

slik at det monner;)

De begynner å bli frekke når de bekymrer seg for min psykiske helse i en artikkel. Jeg svarte med å takke for omtanken, men at jeg har nå fått papir på at jeg er frisk :-) en helvetes masse papir faktisk.

amerikafareren
Skrevet

De begynner å bli frekke når de bekymrer seg for min psykiske helse i en artikkel. Jeg svarte med å takke for omtanken, men at jeg har nå fått papir på at jeg er frisk :-) en helvetes masse papir faktisk.

Det er et moderne påfunn å bekymre seg for andres psykiske helse og begynne å snakke om piller og lege;), med engang noen er uenige og synes ikke at ordene kommer i korrekt rekkefølge.

Skrevet

Maken til syting og klaging.

Det er to muligheter, mest sannsynlig. 1. Du skriver innlegg som få eller ingen har noe å svare på, eller som er så uinteressante at de fleste ikke gidder å svare. 2. Du fremstår lite seriøs, som en trolle e.l., og mange gidder ikke kaste seg ut i hva det måtte innebære.

P.S: Jeg påstår ingenting - jeg bare nevnte to muligheter.

Noen svarer ikke folk som ikke har ordentlige nick, noe som er helt ok. Jeg har pleid å svare uavhengig av om det har vært et ordentlig nick som har spurt, men p.g.a alle trollene og andre slags idioter har jeg nok begynt å sile litt mer enn jeg gjorde før.

"........................................."

"har jeg nok begynt å sile litt mer enn jeg gjorde før"

Du blir eldre og ser bedre hva som er viktig.

Skrevet

Det er et moderne påfunn å bekymre seg for andres psykiske helse og begynne å snakke om piller og lege;), med engang noen er uenige og synes ikke at ordene kommer i korrekt rekkefølge.

Men jeg griper aldri selv til personkarakteristikk, jeg husker ikke hva de heter en gang.

Jeg ber dem pent og høflig om å holde seg til saken, men det ser ikke ut som de forstår. Mange har lagt merke til det, og er enig med meg at de ekskluderer seg selv og sine meninger på den måten. Særlig kvinner har lett for å henfalle til det der.

amerikafareren
Skrevet

Men jeg griper aldri selv til personkarakteristikk, jeg husker ikke hva de heter en gang.

Jeg ber dem pent og høflig om å holde seg til saken, men det ser ikke ut som de forstår. Mange har lagt merke til det, og er enig med meg at de ekskluderer seg selv og sine meninger på den måten. Særlig kvinner har lett for å henfalle til det der.

Dol-kvinner gjør da ikke slikt;)

Skrevet

Dol-kvinner gjør da ikke slikt;)

Ikke alle.

Skrevet

"har jeg nok begynt å sile litt mer enn jeg gjorde før"

Du blir eldre og ser bedre hva som er viktig.

Nuvel...det er vel heller det at jeg avsetter mindre og mindre tid til å leke med troller :-)

"............................................."

Skrevet

Trodde hun var en ung skjønnhet jeg:-(

Klart jeg er :)

Skrevet

Jeg har vært her til og fra noen år selv. Jeg synes det kan være god underholdning å lese "pjattet" til de andre, noen ganger pjatter jeg med selv.

Jeg tar meg ikke nær av at jeg ikke alltid får svar. Gjorde jeg det ville det nok ikke være verdt å være her. Man får ta det som det er :) Mye fornuftig og mye tull Jeg liker begge deler!

Skrevet

Det hjelper iallefall ikke å sutre over det her.

Jeg har vært her i et par år, men det er slett ikke alltid det kommer milelange tråder der jeg har hatt første innlegg. Det kommer helt an på overskriften, om temaet fenger og ja, om folk kjenner deg litt fra før.

Første bud er uansett å svare de som faktisk har svart deg, fortsette diskusjonen og vise interesse for svarene de har gitt. Det er kjedelig å svare langt og fint, men ikke få en eneste kommentar tilbake. Jeg legger iallefall merke til de nickene som svarer meg tilbake og selvfølgelig vil jeg etter hvert like disse bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...