Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke svar på innlegga mine?

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Klart jeg er :)

Kan du ikke nøye deg med å være skjønnhet;)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

9

• keinstein

8

• flisa

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

etter dette inlegget burde du være veeeldig fornøyd:-)

eller?? ;-)

Skrevet

Kan du ikke nøye deg med å være skjønnhet;)

Nei - jeg er ung også - i alle fall i forhold til andre.

Gjest kirsebær
Skrevet

Noen spørsmål er det enkle svar på, ikke så mye å diskutere liksom. Spør du om hva den sangen der heter og slike ting, så ser andre at du har fått riktig svar, da er det jo ikke noen vits i å svare en gang til. Ikke sant?

Er det mer diskusjonssaker du tar opp, så vinkler du det nok ikke artig nok da, hvis ingen biter på. Lag iallefall en god overskrift, som gjør at folk blir nysgjerrige.

Siden du skriver så lite her, så kan jo ingen ha noe imot deg iallefall.

Gjest kirsebær
Skrevet

Ja, helt sikkert.

Sutrepetter, det er meg.

Jeg spør bare hvorfor enkelte nick, klarer å skape milelange tråder om piss og svada, når jeg skriver om forskjellige ting og tang, og bare blir ignorert.

Du må legge opp til en mer araatig stil enn sutring! Ingen liker slikt her i livet. Sutrekopper blir sittende alene på dol, i festsammenheng og alle andre steder. Som regel. Noen svarer/tar kontakt/byr opp til dans av høflighetshensyn.

Smiiiiiiiiiil !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...