Gå til innhold

Dere på Dol-galleriet

Anbefalte innlegg

Gjest Dardy
Skrevet

Det er så mange bilder der, som jeg ikke ser skriver innlegg.

Er dere ikke på DOL lenger, eller skriver dere under annet nick?

Jeg skriver under litt forskjellige nick, men er i høyeste grad tilstede.

Uansett har jeg hørt rykter om at man ikke er så anonym som man skulle tro her, men det får så være.

Da vet i så fall hele Norge om mine fantasier og hvor jeg bor, handler også videre.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du link dit?

Det er kun fordi som har bilde der!

Gjest mikke lus
Skrevet

Det er kun fordi som har bilde der!

Jaha, kan du legge meg inn da?;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaha, kan du legge meg inn da?;)

Ikke jeg, men bassisten kan ;)

Skrevet

Joda, er her jeg og bruker alltid nicket mitt..

Jeg skriver ikke hver dag og er ikke den ivrigste, men MÅ liksom innom daglig da:-)

Gjest mikke lus
Skrevet

Ikke jeg, men bassisten kan ;)

hmm, er du der?;)

Skrevet

Det er mange der inne som gjør det samme som deg, altså bruker forskjellige nick. De er her. Mange av dem kommer "tilfeldigvis" innom Dol akkurat når de nevnes i en tråd;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mange har nok byttet nick. Som tonie skriver: Roper du på deres gamle nick er de her på to sekunder.

Deres gamle nick ligger inne med bilde, og så kan de skrive hva de vil med et annet nick uten frykt for å bli gjengjent på gata.

Velvel, folk må gjøre som de vil. Jeg ligger der med nick og bilde.

Skrevet

Det er mange der inne som gjør det samme som deg, altså bruker forskjellige nick. De er her. Mange av dem kommer "tilfeldigvis" innom Dol akkurat når de nevnes i en tråd;-)

Og noen får mail om at de er etterlyst på DOL.

Skrevet

Og noen får mail om at de er etterlyst på DOL.

Ja, det kan nok forklare enkelte plutselige comeback:-)

Tror nå likevel flertallet er her under andre nick. Jeg vet at mange er uenige, men jeg synes nå at skrivestilen ofte avslører folk.

Skrevet

Ja, det kan nok forklare enkelte plutselige comeback:-)

Tror nå likevel flertallet er her under andre nick. Jeg vet at mange er uenige, men jeg synes nå at skrivestilen ofte avslører folk.

Antakelig. Jeg hadde helt sikkert røpet meg med en gang hvis jeg skulle ha prøvd meg med et annet nick. Det var vanskelig nok de par gangene jeg skrev med et annet på rusmiddelforumet. :-)

Skrevet

Jeg er der, og skriver under eget nick. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...