Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sånt som skjer når man spiser biff. Tror det er vanskelig selv for durkdrevne kokker å få den korrekt stekt hver eneste gang.

Jeg hadde nok irritert meg grønn jeg også, men sånt skjer, Ikke er det noe poeng i å droppe driksen heller, for det går bare utover kelneren, og hun/han har (forhåpentligvis) ikke stekt biffen. Selv om det muligens kunne forklart et og annet.

Men du burde spist den. Biff skal spises blodig. :)

Jeg er for øvrig ikke enig med de som skriver at din venninne burde ventet på deg. Biff er ikke en rett som gjør seg kald. Ikke ville det funket å be dem holde biffen varm heller, for jo lenger en biff står jo bedre stekt blir den.

Men sånt er jævla irriterende, og jeg tror kanskje jeg ville slengt på en dessert eller noe sånt til dere hver som en kompensasjon for ubehaget, dersom jeg var ansvarlig for restauranten.

Men med mindre det var Big Horn dere spiste på synes jeg nesten det er litt rart at du ikke fikk noen kompensasjon.

Skrevet

Jeg syns hun du satt sammen med skulle ventet med å spise jeg da....

Huff, ja, men spise kald mat hun da, tok sin tid skjønner du. Hun spiste så sakte hun kunne, men allikevel ferdig før min nye kom....!

Skrevet

Det er sånt som skjer når man spiser biff. Tror det er vanskelig selv for durkdrevne kokker å få den korrekt stekt hver eneste gang.

Jeg hadde nok irritert meg grønn jeg også, men sånt skjer, Ikke er det noe poeng i å droppe driksen heller, for det går bare utover kelneren, og hun/han har (forhåpentligvis) ikke stekt biffen. Selv om det muligens kunne forklart et og annet.

Men du burde spist den. Biff skal spises blodig. :)

Jeg er for øvrig ikke enig med de som skriver at din venninne burde ventet på deg. Biff er ikke en rett som gjør seg kald. Ikke ville det funket å be dem holde biffen varm heller, for jo lenger en biff står jo bedre stekt blir den.

Men sånt er jævla irriterende, og jeg tror kanskje jeg ville slengt på en dessert eller noe sånt til dere hver som en kompensasjon for ubehaget, dersom jeg var ansvarlig for restauranten.

Men med mindre det var Big Horn dere spiste på synes jeg nesten det er litt rart at du ikke fikk noen kompensasjon.

Spiste ikke på Big Horn, er et kjent biffsted på Lillehammer vi var. Nei, driksen måtte jeg gi, ville ikke det skulle gå utover hun blide og høflige servitøren, selv om hun nok kunne beklaget det.

Jeg er vel litt urettferdig i min skriving her allikeve, ved nærmere øyesyn på regninga i går kveld så har jeg ikke betalt for kaffen min, så kan vel ikke klager da.

Og som du skriver, ville ikke hun jeg var sammen med, min datter skulle vente, da hadde hun fått kald mat og det er ikke noe godt.

Skrevet

Jeg er stort sett glad jeg ikke får biffen i trynet når jeg klager, det ser ut som det er det de har mest lyst å gjøre.

Men når jeg bestiller "medium til rå" godtar jeg alt fra medium til rå, hele veien.

Får ofte gjennomstekt. Ikke et spor av rosa engang.

DET er for drøyt.

Så da utsetter jeg meg gjerne for blikkene som sier at jeg bør passe meg ellers får jeg både biffen og dagens suppe i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...