Gå til innhold

Jeg vil se bilde av deg!

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

9

• keinstein

6

• tonie

4

• gripp

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk for det. Jeg tok et søk, og fant ut at det må være 5 år siden vi utvekslet vennligheter. Er du fremdeles sørpå? Er tidene gode?

Det er vel 3 1/2 år siden jeg var særlig aktiv her inne, selv om det er 5-6 år siden jeg "bodde" her. Ja, jeg er fortsatt her nede og blir nok værende også.

Skrevet

Tak, takk, Amiga. Antar at du også holder deg godt. De tre f-ene gjelder ikke for oss;-)

Hyggelig å se deg igjen, forresten.

Ja, jeg holder meg kjempegodt, jeg blir bare frodigere og frodigere for hver dag som går etter røykeslutt. ;-) Nå har jeg vært røykfri i 73 dager.

Skrevet

Det er vel 3 1/2 år siden jeg var særlig aktiv her inne, selv om det er 5-6 år siden jeg "bodde" her. Ja, jeg er fortsatt her nede og blir nok værende også.

Håper du slenger innom litt oftere da. Kjekt å se deg igjen :-)

Skrevet

Ja, jeg holder meg kjempegodt, jeg blir bare frodigere og frodigere for hver dag som går etter røykeslutt. ;-) Nå har jeg vært røykfri i 73 dager.

Du kler nok frodig også. Du har vært flink. Kjempeflink til og med:-)

Skrevet

Håper du slenger innom litt oftere da. Kjekt å se deg igjen :-)

Jeg skal prøve på det. Nå har jeg fått meg laptop og får litt lettere tilgang. Ikke for det, jeg er innom av og til, men ser jeg ikke kjente fra gamle dager tusler jeg som regel ut igjen.

Skrevet

Du kler nok frodig også. Du har vært flink. Kjempeflink til og med:-)

Hvis du sier det så. Takk! :-) Er du her inne regelmessig nå? Jeg har ikke sett deg de gangene jeg har vært innom og lest, men har som regel bare klikka meg inn på 100 latest.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det finnes faktisk bilder av meg på nettet, men når jeg tar bildesøk på Google får jeg fram bildet av en venninne av meg istedet....

Men her er jeg:

http://www.jeugfokus.org.za/Pictures/Pret/Skrik.jpg

Jeg ser at mange synes du var så søt på det bildet. Men var det ikke av venninnen din da? Du er jo myyye søtere!

Gjest togli
Skrevet

Jeg ser at mange synes du var så søt på det bildet. Men var det ikke av venninnen din da? Du er jo myyye søtere!

Nei, venninnen min ser ut som "folk flest".

Hmm, mulig jeg var en smule uheldig på bildet?

Skrevet

Jeg skal prøve på det. Nå har jeg fått meg laptop og får litt lettere tilgang. Ikke for det, jeg er innom av og til, men ser jeg ikke kjente fra gamle dager tusler jeg som regel ut igjen.

Det er alltid kjente her men mange har byttet nick :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, venninnen min ser ut som "folk flest".

Hmm, mulig jeg var en smule uheldig på bildet?

"Hmm, mulig jeg var en smule uheldig på bildet?"

Ja, det må ha blitt tatt på en "bad hair day", siden det nydelige håret ditt ikke kom frem i det hele tatt...

Øyenfargen ble heller ikke riktig, du har da ikke et så grumset blikk til vanlig?

Gjest togli
Skrevet

"Hmm, mulig jeg var en smule uheldig på bildet?"

Ja, det må ha blitt tatt på en "bad hair day", siden det nydelige håret ditt ikke kom frem i det hele tatt...

Øyenfargen ble heller ikke riktig, du har da ikke et så grumset blikk til vanlig?

Sveisen kan være litt umedgjørlig til tider. Her har du et bilde av meg når jeg kommer rett fra trening på S.A.T.S, nydusja og fjong på håret!

http://www.nrk.no/img/260182.jpeg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sveisen kan være litt umedgjørlig til tider. Her har du et bilde av meg når jeg kommer rett fra trening på S.A.T.S, nydusja og fjong på håret!

Se der, ja! Det var mye bedre! Nå var du skikkelig lekker :-)

Skrevet

Det er alltid kjente her men mange har byttet nick :o)

Hehe, det er vel det.

Gjest togli
Skrevet

Se der, ja! Det var mye bedre! Nå var du skikkelig lekker :-)

Du kan til og med se på ansiktsuttrykket mitt at jeg føler meg skikkelig stilig ;-)

Skrevet

Du ser ut til å være god til å kysse?

Du trenger å bruke voks på brøstet, eller er det en selskinnvest a la Bastesen?

Øyeskyggen er også et kapittel for seg.

Skrevet

Hehe, det er vel det.

Så du har ingen unnskyldning til ikke å komme innom å hilse på oss av og til :o)

Gjest togli
Skrevet

Du ser ut til å være god til å kysse?

Du trenger å bruke voks på brøstet, eller er det en selskinnvest a la Bastesen?

Øyeskyggen er også et kapittel for seg.

"Du ser ut til å være god til å kysse?"

Jepp, men jeg vurderer litt botox i leppene. Litt mer fylde ville vært bra!

"Du trenger å bruke voks på brøstet, eller er det en selskinnvest a la Bastesen?"

Jeg shaver meg bare på fredda'n ser'u...

"Øyeskyggen er også et kapittel for seg."

Døh, har du ikke hørt at siste mote er sånne derre sotede øyne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...