Gå til innhold

Jeg vil se bilde av deg!

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

9

• keinstein

6

• tonie

4

• gripp

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så du har ingen unnskyldning til ikke å komme innom å hilse på oss av og til :o)

Jeg lover. :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ah, han derre fetter'n min er helt gæææær'n!!!

*ahhrrg*

Synes han så litt kul ut jeg da!

Kul familie du kommer fra!

Skrevet

"Du ser ut til å være god til å kysse?"

Jepp, men jeg vurderer litt botox i leppene. Litt mer fylde ville vært bra!

"Du trenger å bruke voks på brøstet, eller er det en selskinnvest a la Bastesen?"

Jeg shaver meg bare på fredda'n ser'u...

"Øyeskyggen er også et kapittel for seg."

Døh, har du ikke hørt at siste mote er sånne derre sotede øyne?

Greit nok.

Men øra er et problem på Jæren, der vinden er sterk, den får veldig tak i de svære øra, så huet kan få et veldig spinn og bli skrudd av.

Skrevet

Det finnes faktisk bilder av meg på nettet, men når jeg tar bildesøk på Google får jeg fram bildet av en venninne av meg istedet....

Men her er jeg:

http://www.jeugfokus.org.za/Pictures/Pret/Skrik.jpg

Det jo trynet en SAS-Bråthens ansatt som ikke fikk dekka halvsåling på skoa i tillegg til en lønn på det dobbelte av en indutriarbeider.

Skrevet

Finnes en del bilder av meg her og der på nettet ja, men finne dem? Nei det får du greie selv... ;-) *ler*

Gjest togli
Skrevet

Greit nok.

Men øra er et problem på Jæren, der vinden er sterk, den får veldig tak i de svære øra, så huet kan få et veldig spinn og bli skrudd av.

Derfor jeg ikke bor på Jæren. Hakke engang vært der serr'u.

Gjest togli
Skrevet

Det jo trynet en SAS-Bråthens ansatt som ikke fikk dekka halvsåling på skoa i tillegg til en lønn på det dobbelte av en indutriarbeider.

Det er synd på meg altså!!!!!

*hulk*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan til og med se på ansiktsuttrykket mitt at jeg føler meg skikkelig stilig ;-)

Ja, det var et vinnerblikk :-)

Skrevet

Hvis du sier det så. Takk! :-) Er du her inne regelmessig nå? Jeg har ikke sett deg de gangene jeg har vært innom og lest, men har som regel bare klikka meg inn på 100 latest.

Har vært her en del i det siste. Mye jobbing foran dataskajermen nå, så da blir det til at jeg stikker innom her når jeg trenger en pause fra det andre. Du da, har du kutta ned på nettbruken, eller har du bare funnet andre og mer spennende nettsteder? :-)

Skrevet

Har vært her en del i det siste. Mye jobbing foran dataskajermen nå, så da blir det til at jeg stikker innom her når jeg trenger en pause fra det andre. Du da, har du kutta ned på nettbruken, eller har du bare funnet andre og mer spennende nettsteder? :-)

Først fant jeg Mingle og ble værende der siden så mange kjente herfra var der, så måtte jeg kutte drastisk ned pga. armene, nå har jeg vært litt på nett et par uker og kjenner at jeg burde ha pause igjen, men det er ikke lett når laptopen står her på stuebordet. MSN og annen chat har jeg måttet slutte helt med.

Skrevet

Derfor jeg ikke bor på Jæren. Hakke engang vært der serr'u.

Med de øra er det best at du holder deg i stille strøk og ligger lavt..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hey nonne3!

Du, vismegbilde er faktisk rålekker, han har lagt ut bilde av seg i tråden "så barnslige dere er" som kan være ekte.

Ta en titt da, og si om du er enig med meg!

Han er ikke helt min smak, du kan få han du! ;o)

PS! Sorry at jeg ikke svarte på msn, fikk ånden over meg og fikk gjort en del ting her! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...