Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med min Sony Network Walkman NW-HD1

Jeg hadde innstalert SonicStage

på min forrige pc, hvor jeg lagret musikk før jeg overførte dette til min walkman.

Nå har jeg kjøpt en mye sterkere pc (Dell inspiron 630m) jeg måtte derfor innstallere SonicStage på nytt.

Problemet mitt nå er at jeg lastet inn to nye låter i SonicStage som jeg skulle overføre til min Walkman. Jeg koblet walkman'en til pc'en og overføringen gikk greit. Det kommer opp en boks med informasjon om hva som ligger på walkman'en mens jeg overfører, her kom alle gamle låter + de to nye opp.(liste over alt som finnes på walkman)

Problemet kom da jeg koblet dette fra og skulle høre på de nye låtene. Da hadde all informasjon forsvunnet fra Walkman'en. Både nye og gamle låter var borte....

Det kommer opp en melding om no database found...

når jeg kobler dette til pc'en/SonicStage igjen kommer boksen opp og inneholder info på alle låter som skal være på walkman'en. Det går også ann å spille disse av i SonicStage, men så fort jeg kobler walkman'en fra pc'en forsvinner all informasjon både fra pc skjermen og fra walkman'en...

Kan jeg ha fått virus på walkman'en?

Jeg forstår ikke hva som er skjedd og håper noen andre kan hjelpe meg...om jeg har greid å forklare meg forståelig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...