Gå til innhold

I dag har jeg vasket............

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg har vasket ut i alle hjørner på hybelen, ryddet alle papirer og tørket støv. Brukte litt over to timer, og sitter her med kaffekoppen og mimrer om den tid da lørdag før palmesøndag ble brukt fra tidlig morgen til sent på kvelden til å vaske hus, sette på ørten vaskemaskiner, rydde leker og handle god mat til påsken. Ble ikke alltid ferdig engang.

Savner jeg det? Nei, egentlig ikke, men minnene er gode å ha. Ville ikke vært dem foruten;)

Skrevet

jeg har bare vasket vinduer:-) men du har vært virkelig flink ser jeg...

blir hjemmepåske på oss i år, hadde tenkt oss en tur til fjells på hytta, men ungene var lei vinteren så da blir vi hjemme:-)

god påske forresten:-)

amerikafareren
Skrevet

jeg har bare vasket vinduer:-) men du har vært virkelig flink ser jeg...

blir hjemmepåske på oss i år, hadde tenkt oss en tur til fjells på hytta, men ungene var lei vinteren så da blir vi hjemme:-)

god påske forresten:-)

Jeg antar at det er mere jobb for deg å vaske vinduer enn det er for meg å vaske denne kjellerhybelen;)

"Hjemmepåske" kan jeg neppe snakke om. Det blir ikke påske i det hele tatt, bare vanlige dager.

God påske til deg også;)

Skrevet

Jeg antar at det er mere jobb for deg å vaske vinduer enn det er for meg å vaske denne kjellerhybelen;)

"Hjemmepåske" kan jeg neppe snakke om. Det blir ikke påske i det hele tatt, bare vanlige dager.

God påske til deg også;)

uansett så blir vi der vi er da:-)

helligdager er aldri gode for dem som er utenlands uten familie, men du får det jo tilbake om ikke for lenge forhåpentligvis, jeg vet jo ikke hvor lenge du skal være i usa:-)

den jeg lengter etter bor i usa!! men befinner seg nå i hanoi, så om du trenger noen og sture/ eller le sammen med så er jeg her;-)

hehehe opp og ned humør her;-) men foretrekker et smil uansett, dagen blir så mye bedre av det:-)

amerikafareren
Skrevet

uansett så blir vi der vi er da:-)

helligdager er aldri gode for dem som er utenlands uten familie, men du får det jo tilbake om ikke for lenge forhåpentligvis, jeg vet jo ikke hvor lenge du skal være i usa:-)

den jeg lengter etter bor i usa!! men befinner seg nå i hanoi, så om du trenger noen og sture/ eller le sammen med så er jeg her;-)

hehehe opp og ned humør her;-) men foretrekker et smil uansett, dagen blir så mye bedre av det:-)

Jeg plages ikke særlig av hjemlengsel selv om det er påske. De siste årene har jeg vært ute og reist så dette er ikke særlig annerledes. Om jeg hadde vært hjemme så antar jeg at barna mine ikke hadde sittet hjemme hos mor;) Kanskje spist en bedre middag som jeg hadde laget;), og siden gått ut for å feste.

Jeg skal være her noen få uker til, men den siste blir ferie hvor jeg skal reise. Jeg har sug i magen nå siden det er så kort tid igjen og så mange oppgaver;)

Skrevet

Jeg plages ikke særlig av hjemlengsel selv om det er påske. De siste årene har jeg vært ute og reist så dette er ikke særlig annerledes. Om jeg hadde vært hjemme så antar jeg at barna mine ikke hadde sittet hjemme hos mor;) Kanskje spist en bedre middag som jeg hadde laget;), og siden gått ut for å feste.

Jeg skal være her noen få uker til, men den siste blir ferie hvor jeg skal reise. Jeg har sug i magen nå siden det er så kort tid igjen og så mange oppgaver;)

Kos deg du og nyt reisen din...

hvor planlegger du forresten å reise i USA?

amerikafareren
Skrevet

Kos deg du og nyt reisen din...

hvor planlegger du forresten å reise i USA?

Upstate New York hvor jeg har venner. Muligens til Boston også, men det har jeg ikke bestemt.

Skrevet

Upstate New York hvor jeg har venner. Muligens til Boston også, men det har jeg ikke bestemt.

kos deg masse!

*litt misunnelig*

amerikafareren
Skrevet

kos deg masse!

*litt misunnelig*

Takk og god påske;) Nå går jeg til godstolen, bøkene og tv'n.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så flink du har vært. Jeg har gjort som sheba og vasket vinduer.

Ellers bare slappet av.

amerikafareren
Skrevet

Så flink du har vært. Jeg har gjort som sheba og vasket vinduer.

Ellers bare slappet av.

Nåja jeg tror nok at både du og Sheba har brukt mere tid på å vaske vinduer, enn jeg har brukt på å vaske hybelen.

Faktisk tok jeg meg en tur ut på en restaurant og traff hyggelige mennesker der så lørdagskvelden ble fin;) Avslapning en hel dag kan jeg glemme de neste ukene;( Det som jeg liker ved New York er at det er så enkelt å finne på noe nytt og spennende når jeg tar pauser.

amerikafareren
Skrevet

Ups,jeg trodde du var en mann.

;) Du mener at dette innlegget var for feminint til å være skrevet av en mann.

Nei jeg er en voksen dame, og mor til to voksne døtre.

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

OG du har flyttet til usa og studerer der.Modig gjort.

Skrevet

Enten dame eller homofil mann;-) når du skrev om vasking av hus. Jaja.

amerikafareren
Skrevet

OG du har flyttet til usa og studerer der.Modig gjort.

Takk skal du ha. Flyttet har jeg ikke for godt foreløpig, men får en del spørsmål om hva jeg ville gjøre hvis jeg får tilbud om stilling her;) Den tid, den sorg akkurat nå blir det bare godt å komme hjem om få uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...