Gå til innhold

men krekar er "fredet"!!! PFØY!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.412005

Dette lar de skje?? blir så sint at visse personer ikke har syn for hvert enkelt tilfelle når det kommer til flyktningestatus...

Hva er det for lover og regler vi har her i landet egentlig... Det finnes sikkert mange argumenter mot å la denne gutten få være/ikke være, men satt opp mot andre saker som feks. krekar så begynner jeg virkelig og lure.....

*sukker*

Skrevet

Ja, jeg så reportasjen på tv -han kommer nok tilbake - han må bare hjem og søke først :)

Skrevet

Ja, jeg så reportasjen på tv -han kommer nok tilbake - han må bare hjem og søke først :)

egentlig så irriterer det meg at jeg er sååå engasjert i krekar, men den fyren irriterer meg noe så utrolig! :-)

+ advokaten da!! synes det er merkelig at han blir, mens andre som virkelig trenger hjelp blir sendt ut......

hvor er politikken som burde virke? ikke hos regjeringa iallfall, men heldigvis kan jeg klage, stemte ikke den veien!

*er så sint*

Skrevet

Akkurat slikt forstår ikke jeg heller. Det samme gjelder for div. familier som har blitt veldig god integrert i samfunnet, mor og far jobber, barna går på skolen, de har blitt godt mottatt i samfunnet de bor i - og så må de hjem pga en formalitet.

Mens de som er kriminelle - Krekar, flykaprerene osv - de får bli!!! Forstå det den som kan.

Et tilfelle jeg også kjenner til; En mann og hans bror har fått oppholdstillatelse i Norge. Broren begår en kriminell handling, og man finner ut at begge har oppgitt falske navn og aldre.

Broren blir satt i fengsel i landet han har begått den kriminelle handlingen i.

Broren blir i Norge og klager fælt. Han truer en norsk familie med barn og besteforeldre på livet pga brorens situasjon. Han får fengsel, men må selvsagt få bli i landet.

Hvorfor blir ikke de som har fått oppholdstillatelse på feil grunnlag ikke sendt ut?

Og når de i tillegg begår straffbare handlinger - hvorfor blir de ikke sendt ut da?

Må si jeg kan forstå de som stemmer FrP, selv om jeg ikke gjør det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...