Gå til innhold

Ble helt satt ut av en mail fra ILDG - jeg var 16 år -det var i 1978

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn danse på bordet sang hihi.

Eller drekke mer øl i en krok i sofaen-sang :)

Skrevet

Eller drekke mer øl i en krok i sofaen-sang :)

Nemlig :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ei jeg kjenner ble med sin venninne hjem og sang på den sangen, uten å tenke på hva ordene betydde. Venninnens engelske far ble rasende og kastet ut henne jeg kjenner :-)

Hun var ikke velkommen der på flere år!

Skrevet

Ei jeg kjenner ble med sin venninne hjem og sang på den sangen, uten å tenke på hva ordene betydde. Venninnens engelske far ble rasende og kastet ut henne jeg kjenner :-)

Hun var ikke velkommen der på flere år!

Snakker om overreaksjon.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Snakker om overreaksjon.

Ja, det kan man trygt si. Selv om teksten ikke er så vakker, så er det jo normalt at ungdom synger populære sanger uten å legge noe mer i det.

Det er jo derfor det har blitt en god historie.

Skrevet

...og radio på den tiden som ikke tillot ugudelige ord spilte den til stadighet :D Der var ikke engelskkunnskapene de helt store...

Skrevet

...og radio på den tiden som ikke tillot ugudelige ord spilte den til stadighet :D Der var ikke engelskkunnskapene de helt store...

hehe - men de bænna Beraneks "dra til hævete".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...