flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 og jeg spilte denne låta døgnet rundt. Hun jeg delte leilighet med hatet den - hun spilte helst Freddie Fender og svensktoppar. http://www.youtube.com/watch?v=w9cRU1kjnfc&search=Frank%20Zappa AAAAAH! 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Det er sånn danse på bordet sang hihi. Eller drekke mer øl i en krok i sofaen-sang 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Eller drekke mer øl i en krok i sofaen-sang Nemlig ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ei jeg kjenner ble med sin venninne hjem og sang på den sangen, uten å tenke på hva ordene betydde. Venninnens engelske far ble rasende og kastet ut henne jeg kjenner :-) Hun var ikke velkommen der på flere år! 0 Siter
mrxx Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ei jeg kjenner ble med sin venninne hjem og sang på den sangen, uten å tenke på hva ordene betydde. Venninnens engelske far ble rasende og kastet ut henne jeg kjenner :-) Hun var ikke velkommen der på flere år! Snakker om overreaksjon. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Snakker om overreaksjon. Ja, det kan man trygt si. Selv om teksten ikke er så vakker, så er det jo normalt at ungdom synger populære sanger uten å legge noe mer i det. Det er jo derfor det har blitt en god historie. 0 Siter
monass Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 ...og radio på den tiden som ikke tillot ugudelige ord spilte den til stadighet Der var ikke engelskkunnskapene de helt store... 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 ...og radio på den tiden som ikke tillot ugudelige ord spilte den til stadighet Der var ikke engelskkunnskapene de helt store... hehe - men de bænna Beraneks "dra til hævete". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.