Gå til innhold

Hva gjør dere oppe så seint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit mora deres at dere er oppe halve natta?

Skrevet

ja:-) mamma gikk netopp og la seg og jeg er nestemann under dyna...

men hva jeg snakker om og hvor jeg er på nettet vet hun ikke noe om;-)

god natt til dere alle og sov godt....

Skrevet

ja:-) mamma gikk netopp og la seg og jeg er nestemann under dyna...

men hva jeg snakker om og hvor jeg er på nettet vet hun ikke noe om;-)

god natt til dere alle og sov godt....

Henda oppå dyna!

Skrevet

Ligger i senga og "diller" litt på Internett. Moren min har jeg ikke snakket med på flere år, så nei hun aner ikke hva jeg gjør om natta. Det har hun forsåvidt ikke visst på veldig mange år...

Skrevet

vært på skolen til nå å jobba med hobedprosjektet.

Mamma har nok ikke peiling nei.......

Skrevet

Jeg er innom og kikker før jeg køyer. Skulle i utgangspunktet bare innom på adopsjon, men slik blir det jo aldri, hehe.

Mamma sover nok søtt, men om hun hadde visst det så hadde hun vel tatt det rimelig pent. Er stor jente nå :o)

Skrevet

Har akkurat blitt vekket av hysteriske forbipasserende fordi de så røyk i en leilighet i blokken.

Det var heldigvis i oppgangen ved siden av, men her har vært fullt oppbud av brannbiler og politi, og forvirrede naboer som lurte på om barna skulle vekkes. Jeg er skikkelig uggen i magen nå, så spørs om jeg får sove igjen. Det var bare røykutvikling, og ikke noe alvorlig.

amerikafareren
Skrevet

Jeg regner med at min mor sover når jeg er våken og omvendt;) I hvert fall disse ukene frem til jeg flyr i øst.

Har følelsen av at du er omtrent på samme alder og jeg (er ikke sikker), og regner derfor med at det er leeeenge siden din mor blandet seg i når du la deg om kvelden. Det er i hvert fall tilfellet med min mor.

Skrevet

Hun vet jeg var ute i kveld, men hun vet nok ikke at jeg er våken så sent som nå. Men hun hadde nok ikke brydd seg. Nå skal jeg snart legge meg. Har sittet oppe pga var ute i (går)kveld, og hadde nachspiel, og ei venninne som har vært hos meg i helga skulle hjem i dag og flyet går snart (hun er på vei til flyplassen nå), og siden hun (vi) måtte opp så tidlig så fant vi ut at det var like greit å bare ikke legge oss i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...