Gå til innhold

Bordplassering i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest snart, snart...
Skrevet

Bør man plassere dem som kjenner hverandre godt sammen, eller bør man mixe folk? Hva hadde du satt mest pris på?

Gjest no nick yet
Skrevet

På kort sikt er det behageligst å sitte med kjente.

Men noe av hensikten med selskapet er jo at de to familier skal bli bedre kjent.

Derfor er svaret mixed :-)

Skrevet

Jeg ville sittet sammen med de jeg kjenner, i hvertfall sammen med samboeren min. Folk får bestemme selv om de etter middagen vil bli kjent med andre.

Skrevet

Jeg ville sittet sammen med de jeg kjenner, i hvertfall sammen med samboeren min. Folk får bestemme selv om de etter middagen vil bli kjent med andre.

Ditt ønske er i henhold til skikk og bruk.

Par som ennå ikke er gift skal sitte sammen.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg hadde satt pris på å bli plassert sammen med folk jeg kjenner.

Skrevet

Kanskje en blanding av kjente og ukjente?

Skrevet

Er best å mixe litt - men passe på at alle har minst ett kjent ansikt i nærheten.

Ville jo være forferdelig kjedelig å bli plasset midt inne i en etablert klikk der man ikke kjenner noen, f.eks.

Gjest Dardy
Skrevet

Jeg ville satt folk sammen med den de kom med i bryllupet.

Man får tid til å bli kjent med folk senere utpå kvelden, men ved middagen er det som regel hyggelig å sitte sammen med partneren sin.

I et bryllup jeg var i var det ikke bordkort i det hele tatt, og det syns alle var veldig hyggelig. Man satte seg akkurat der man hadde lyst. Samtlige satte seg med sin partner, og gjerne ved siden av noen de ikke hadde sett på en stund.

Så det var vellykket syns jeg.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg ville satt pris på å sitte sammen med min bedre halvdel, men ellers kunne vi sammen gjerne blitt plassert sammen med ukjente.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ville satt pris på å sitte sammen med min bedre halvdel, men ellers kunne vi sammen gjerne blitt plassert sammen med ukjente.

Tror jeg går for denne jeg også. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det beste er å plassere folk slik at alle sitter sammen med noen de kjenner og noen nye.

Dessuten bør man prøve å tenke litt på felles interesser, mennesketype etc. Litt dumt å f.eks plassere fem sjenerte mennesker sammen ved en bordende. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...