Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24 år som for et par måneder tilbake merket at jeg hadde fått noen "nuppe-liknende" vorter på innsiden av lårene...på rompeballene (ved skjede og analåpning) Plutselig var de der, men ikke så mange og ikke plagsomme, så jeg rett og slett "glemte" dem. Etter en stund ble de bare flere og dette resulterte i at jeg tok mot til meg og gikk til gynekolog.

Jeg trodde det var kjønnsvorter jeg hadde fått, så når gynekologen bekreftet at det ikke var det, slo jeg meg til ro med svaret og at hun bare ba meg la de være og at de ville bli borte etter hvert.

Nå synes jeg at de har blitt enda flere og at jeg kan se antydninger til liknende, men mindre "nupper" nedover lårene mine også.

(bare et par stykk) Her en dag ble en av "nuppene" så vonde pga et trusekanten gnisset på den hele dagen at den dannet seg ei kvise slik at jeg kunen klemme på den. Da rant det noe kviseliknende ut av den og "nuppen" ble bedre.

Hva kan dette være? Hva er det jeg har fått? Det hverken klør eller svir, men det er jo ikke særlig pent da. Har faktisk hatt antydning til slike "nupper" under øynene og i armhulene også, men da bare en eller to.

Kjære, Moen eller andre: Vet du/dere hva det kan være og hvordan jeg kan få de vekk? Jeg trenger hjelp! Mvh Pi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22613-nuppervorter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...