Gå til innhold

Nettside som ikke holder ord

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick i dag nei :-)
Skrevet

Nå håper jeg noen kan hjelpe...

Jeg betalte, for nokså mange måneder siden, et medlemsskap for en god venninne av meg - på en slik "finn en venn"-side. Jeg vil ikke si hva siden heter, men det er en nokså privat en tror jeg...Ikke en av de store kjente.

Månedene gikk, og hun hørte ingenting. Men de 500 var betalt, og selvom det sto det kunne være noe ventetid, synd vi 4-5 måneder er litt lenge nå. Hun tok kontakt, for hun var jo forventningsfull til å finne en venn, men fikk da til svar (surt) at det fikk være måte på utålmodighet og negativitet. Og dessuten hadde ikke vedkommende som står bak siden, noen aktuelle kandidater inne for tiden. Det var jo så vanskelig å kunne finne noen som tilfredsstilte hennes ønsker.

Etter enda lenger tid, har hun fortsatt ikke hørt noe. Ikke har hun fått "tilbud" om en venn og ei heller hørt noe fra lederen av siden.

Hun skrev da at siden hun likevel ikke fikk noen venn derifra, og siden det var vanskelig å finne, ville hun ha tilbake de 500 kr.

Damen på nettsiden NEKTER å tilbakebetale innmeldingen!

Nå lurer jeg - hvor kan vi henvende oss for å ta denne saken videre? Dette er for drøyt rett og slett. Elendig kundebehandlig og service.

Noen som vet hvor man tar det videre? Og det må da gjelde en lsags reklamasjonsrett på nettsider og?

Skrevet

Det er jo blitt betalt for en tjeneste som ikke er levert, vil jeg anta, og da vil man jo kunne reklamere.

Men det hele kommer jo selvsagt an på hvilke betingelser de opererer med, og som dere har akseptert ved innmelding....

Gjest naiiiiv
Skrevet

Dere er lurt, men får liten sympati fra meg.

Hvor godtroende er det mulig å være?

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Dere er lurt, men får liten sympati fra meg.

Hvor godtroende er det mulig å være?

Vel, vi er kanskje lurt, kanskje ikke.

De aller fleste slike matc, finn en venn, blink - sider, tar jo betalt for det. Dette var bare en av mange som tar betalt for det....så kanskje ikke så rart vi trodde dette var helt ok? ;-)

Forøvriog var spørsmålet om det er mulig å få hjelp videre, ikke om vi er blitt lurt...

Skrevet

Hadde vel forsøkt forbrukerrådet i første omgang.

Skrevet

Vel, vi er kanskje lurt, kanskje ikke.

De aller fleste slike matc, finn en venn, blink - sider, tar jo betalt for det. Dette var bare en av mange som tar betalt for det....så kanskje ikke så rart vi trodde dette var helt ok? ;-)

Forøvriog var spørsmålet om det er mulig å få hjelp videre, ikke om vi er blitt lurt...

Blink var da gratis sist jeg sjekka...

Skrevet

Betaler dere 500 kr. for e annonse for kontakt,har dere jammen råd å tape pengene og.

Er jo nok av plasser en kan gjøre det gratis jo.

At dere alldrig lærer

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kanskje de rett og slett ikke finner en match? De skal vel ikke sy sammen en Frankenstein heller.

Kanskje dere blir lurt og siden er useriøs.

Kanskje dere ikke burde være så naive og betale hva som helst hvor som helst til hvem som helst.

Uansett tror jeg nok dere må anse pengene som tapt. Og uansett tror jeg dere kan klage til forbrukerombudet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...