Gå til innhold

MÅ ha god mascara til brylupsdagen....

Anbefalte innlegg

Gjest snart, snart....
Skrevet

Har lyst på en mascara som holder hele dage, som ikke smitter av, som gir volum (og kanskje noe lengde)....og som IKKE er vannfast (bruker noe annet lurt under mascaren i stedet som heter "raincoat" og er knallbra!)

Kan noen anbefale meg deres beste mascara? Har nokså lange vipper, så volum er viktigst...

Skrevet

Dior show bruker jeg og den er superbra, eller en fra Helena Rubenstein jeg ikke har forsøkt men fått anbefalt, som skal være veldig bra. Spør i salongen.

Lykke til med bryllupet ;)

bugge -jenta
Skrevet

Chanel sine er mine favoritter. jeg har også langevipper, og trenger heller volum enn forlengelse. Gjør at vippene ikke faller ned og ingen klumping. Hvis du vil vite akkurat typen, navnet, si i fra.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Chanel sine er mine favoritter. jeg har også langevipper, og trenger heller volum enn forlengelse. Gjør at vippene ikke faller ned og ingen klumping. Hvis du vil vite akkurat typen, navnet, si i fra.

Jeg vil mer enn gjerne vite hva mascaraen som ikke får vippene til å dette ned heter!

bugge -jenta
Skrevet

Jeg vil mer enn gjerne vite hva mascaraen som ikke får vippene til å dette ned heter!

Den heter extracils mascara,chanel, koster rundt 230 kroner tror jeg.

Enda et tips, når du drar ut børsten, snurr den sakte ut, pump aldri inn børsten, da tørker du den raskere ut. Tørre rester som innimellom kommer rundt kantan fjernes med et papir, ikke dytt det ned igjen.

Vurder også om det er svart eller brun du trenger. Selv brukte jeg svart i årevis, til jeg en dag tok sjansen på brun med en viss "engstelse". Den virker og ser svart ut på meg, men gjør ikke øynene mine så harde.

Jeg synes i hvertfall den er god, og har prøvd ut mange andre. Den selger veldig godt.

Men jeg antar at det kan være individuelt dette også.

Dior sin er den verste jeg har prøvd, for den synes jeg var/ble fort så tørr. Skulle jeg giftet meg, ville jeg prøvd ut ting før den store dagen. Spesielt deodoranten. (Glemmer aldri hvor svett jeg ble på min egen bryllupsdag. Lurt å ha med seg til en vask i løpet av dagen sånn i tilfelle)

Ønsker man å vippe opp øyenvippene, fungerer den også godt til det.

For meg i hvert fall.

bugge -jenta
Skrevet

Dior show bruker jeg og den er superbra, eller en fra Helena Rubenstein jeg ikke har forsøkt men fått anbefalt, som skal være veldig bra. Spør i salongen.

Lykke til med bryllupet ;)

Jeg synes Dior sin er så tørr jeg. Men det var nå min opplevelse.

Skrevet

Diorshow fra Dior. Den syns jeg er best. :-)

Gjest snart, snart
Skrevet

Helena Rubenstein er svært god!

Hvilken av dem til HR?

Skrevet

Hvilken av dem til HR?

Jeg bruker Lash Queen Mascara og er svært fornøyd med den.

Gjest linnelinn
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med Max Factor 2000 calories.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...