Gå til innhold

Born on the 4th July

Anbefalte innlegg

Gjest kirsebær
Skrevet

Eller hva den filmen het...

For det første, ikke skjønner jeg de som syntes Tom Cruise var/er så kjekk. Fenger ikke meg i det hele tatt. Helt ordinær imine øyne. Litt puslete, og i dag er han jo direkte teit i oppførselen attpåtil.

Det andre - vedr Vietnamkrigen. Er det i våre dager i det hele tatt mulig for folk fra USA å feriere i Vietnam? Etter det de gjorde. Må jo være mye verre enn Norge og tyskerne, og det har jo hengt i lenge for de som opplevde krigen.

Bare lurer jeg.

Skrevet

Jeg har heller aldri forstått hva som er så bra med han eller filmene han har vært med i.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg syns filmen er bra, svært bra.

Skrevet

Umulig å sammenlikne usa i vietnam med tyskland i norge. USA var tross alt alierte med sør-korea mot nord-korea. At det ble begått grusomheter av individer er mer normen enn unntak i konflikter av den størrelsen.

"............................................"

Gjest vioola
Skrevet

Jeg har heller aldri forstått hva som er så bra med han eller filmene han har vært med i.

syntes filmen var veldig god jeg. Og er ikke meningen at den hjemkommne veteranen skal være skikkelig kjekk og striglet. Og tom cruise spiller godt i denne filmen også. At han oppfører seg som en idiot i virkeligheten kan ikke forandre det at han er en god skuespiller.

Skrevet

syntes filmen var veldig god jeg. Og er ikke meningen at den hjemkommne veteranen skal være skikkelig kjekk og striglet. Og tom cruise spiller godt i denne filmen også. At han oppfører seg som en idiot i virkeligheten kan ikke forandre det at han er en god skuespiller.

Det er en kjempebra film og det er en sann historie. Han har selv skrevet boka og han lever enda tror jeg.

Skrevet

Enten så stiller du spørsmålet helt feil (for deg selv), eller så har du fordommer som påvirker "dømmekraften" din. Uansett hva man måtte mene om f.eks tom cruise, så har han spilt i så mange vidt forskjellige filmer at det blir helt umulig å definére filmene hans samlet som "bra" eller "dårlige".

Gjest kirsebær
Skrevet

Jeg syns filmen er bra, svært bra.

Det syntes jeg også! Ikke ofte jeg gidder se en hel film på TV, men her hang jeg med og kjedet meg ikke et sekund. Han er jo en bra skuespiller da, det er det viktigste. Ofte er det vel kjendisstatusen som gjør at jenter synes han er kjekk? Synes ofte kjendiser blir omtalt som kjekke og vakre selv om de i mine øyne er helt ordinære.

Skrevet

Enten så stiller du spørsmålet helt feil (for deg selv), eller så har du fordommer som påvirker "dømmekraften" din. Uansett hva man måtte mene om f.eks tom cruise, så har han spilt i så mange vidt forskjellige filmer at det blir helt umulig å definére filmene hans samlet som "bra" eller "dårlige".

Jepp, du har helt rett :) Jeg så for meg den tosken av en type, så det ble et skikkelig negativt svar!

Jeg har selvsagt sett gode filmer med han, men også mange dårlige. Uansett er han ikke en av mine favorittskuespillere.

petter smart
Skrevet

USA har i dag tilnærmet normale diplomatiske forbindelser med Vietnam.

Det finnes nok de som fortsatt har et anstrengt forhold det andre landet, men de er relativt godt forlikte.

På hvilken måte var det de gjorde verre enn det tyskerne gjorde her? Tyskerne okkuperte oss. USA støttet et korrupt sør-vietnamesisk dikatur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...