Gjest kirsebær Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Eller hva den filmen het... For det første, ikke skjønner jeg de som syntes Tom Cruise var/er så kjekk. Fenger ikke meg i det hele tatt. Helt ordinær imine øyne. Litt puslete, og i dag er han jo direkte teit i oppførselen attpåtil. Det andre - vedr Vietnamkrigen. Er det i våre dager i det hele tatt mulig for folk fra USA å feriere i Vietnam? Etter det de gjorde. Må jo være mye verre enn Norge og tyskerne, og det har jo hengt i lenge for de som opplevde krigen. Bare lurer jeg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har heller aldri forstått hva som er så bra med han eller filmene han har vært med i. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg syns filmen er bra, svært bra. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Umulig å sammenlikne usa i vietnam med tyskland i norge. USA var tross alt alierte med sør-korea mot nord-korea. At det ble begått grusomheter av individer er mer normen enn unntak i konflikter av den størrelsen. "............................................" 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har heller aldri forstått hva som er så bra med han eller filmene han har vært med i. syntes filmen var veldig god jeg. Og er ikke meningen at den hjemkommne veteranen skal være skikkelig kjekk og striglet. Og tom cruise spiller godt i denne filmen også. At han oppfører seg som en idiot i virkeligheten kan ikke forandre det at han er en god skuespiller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 syntes filmen var veldig god jeg. Og er ikke meningen at den hjemkommne veteranen skal være skikkelig kjekk og striglet. Og tom cruise spiller godt i denne filmen også. At han oppfører seg som en idiot i virkeligheten kan ikke forandre det at han er en god skuespiller. Det er en kjempebra film og det er en sann historie. Han har selv skrevet boka og han lever enda tror jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har heller aldri forstått hva som er så bra med han eller filmene han har vært med i. Enten så stiller du spørsmålet helt feil (for deg selv), eller så har du fordommer som påvirker "dømmekraften" din. Uansett hva man måtte mene om f.eks tom cruise, så har han spilt i så mange vidt forskjellige filmer at det blir helt umulig å definére filmene hans samlet som "bra" eller "dårlige". "............................................" 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg syns filmen er bra, svært bra. Det syntes jeg også! Ikke ofte jeg gidder se en hel film på TV, men her hang jeg med og kjedet meg ikke et sekund. Han er jo en bra skuespiller da, det er det viktigste. Ofte er det vel kjendisstatusen som gjør at jenter synes han er kjekk? Synes ofte kjendiser blir omtalt som kjekke og vakre selv om de i mine øyne er helt ordinære. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Enten så stiller du spørsmålet helt feil (for deg selv), eller så har du fordommer som påvirker "dømmekraften" din. Uansett hva man måtte mene om f.eks tom cruise, så har han spilt i så mange vidt forskjellige filmer at det blir helt umulig å definére filmene hans samlet som "bra" eller "dårlige". "............................................" Jepp, du har helt rett Jeg så for meg den tosken av en type, så det ble et skikkelig negativt svar! Jeg har selvsagt sett gode filmer med han, men også mange dårlige. Uansett er han ikke en av mine favorittskuespillere. 0 Siter
petter smart Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 USA har i dag tilnærmet normale diplomatiske forbindelser med Vietnam. Det finnes nok de som fortsatt har et anstrengt forhold det andre landet, men de er relativt godt forlikte. På hvilken måte var det de gjorde verre enn det tyskerne gjorde her? Tyskerne okkuperte oss. USA støttet et korrupt sør-vietnamesisk dikatur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.