Gå til innhold

Hvor kjøpe billige gardiner?

Anbefalte innlegg

skorpion1975
Skrevet

Noe som har ideer. har værtpå Kid og Princess, men vil ikke betale 249 for 1 høyde. Spes. ikke sidenjeg trenger 6 høyder.

Takker

skorpion1975
Skrevet

Da venter du til salget begynner på Kid.

Vet du sånn ca når det bruker å være?

skorpion1975
Skrevet

Er det forresten noen som har erfaring med gardiner fra Spar Kjøp?

Skrevet

Vet du sånn ca når det bruker å være?

Nei, men det er kanskje ikke før på sommeren en gang?

Skrevet

www.ellos.no

Mange som bestiller der og er fornøyde.

Skrevet

Vi fant våre forrige gardiner på jysk, da hadde vi akkurat flyttet og hadde mer enn nok utgifter. De var helt kurante.

Skrevet

Vi kjøpte ferdige lengder fra Sparkjøp. Jeg er veldig fornøyd med dem. Tror de kostet 198 kr pr 2 lengder, og vi har 12 lengder, pluss at vi kjøpte metervare til kappene. De hadde metervare i samme stoff til 29 kr pr meter.

Når de er vasket skal det lite stryking til før de er glatte og fine.

skorpion1975
Skrevet

Vi kjøpte ferdige lengder fra Sparkjøp. Jeg er veldig fornøyd med dem. Tror de kostet 198 kr pr 2 lengder, og vi har 12 lengder, pluss at vi kjøpte metervare til kappene. De hadde metervare i samme stoff til 29 kr pr meter.

Når de er vasket skal det lite stryking til før de er glatte og fine.

Tror jeg skal prøve å komme meg dit og se.

Skrevet

Kid har gode tilbud hele tiden. Følg med i den reklamen som de sender ut med jevne mellomrom.

Forøvrig er SparKjøp helt ok i kvalitet og pris, men ikke kjøp gardintilbehør der, det er dyrt.

Ikea er også et alternativ i alle prisklasser.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Har alltid kjøpt kjøkkengardinene mine hos Spar Kjøp.

God kvalitet, så jeg er alltid fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...