Gimmick Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det var så utrolig mye bra musikk på 80 tallet, men jeg trenger hjelp til å komme på fler enn de jeg husker:) Hva synes du var bra? 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Fant disse på singstar: Culture Club - Karma Chameleon Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen Vanilla Ice - Ice Ice Baby Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth Simple Minds - Don¿t You Forget (About Me) The Cure - Just Like Heaven Nena - 99 Red Balloons INXS - Never Tear Us Apart Frankie Goes To Hollywood - Power Of Love Blondie - Atomic Kate Bush - Running Up That Hill Foreigner - I Want To Know What Love Is Fairground Attraction - Perfect Europe - The Final Countdown Soft Cell - Tainted Love Wham! - Wake Me Up Before You Go Go Pretenders - Brass In Pocket Billy Joel - Uptown Girl Erasure - A Little Respect Duran Duran - Rio Starship - We Built This City Katrina And The Waves - Walking On Sunshine Tina Turner - Simply The Best Madonna - Material Girl Alice Cooper - Poison Survivor - Eye Of The Tiger Run DMC - It's Tricky Dolly Parton - 9 To 5 Madness - Our House 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Fant disse på singstar: Culture Club - Karma Chameleon Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen Vanilla Ice - Ice Ice Baby Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth Simple Minds - Don¿t You Forget (About Me) The Cure - Just Like Heaven Nena - 99 Red Balloons INXS - Never Tear Us Apart Frankie Goes To Hollywood - Power Of Love Blondie - Atomic Kate Bush - Running Up That Hill Foreigner - I Want To Know What Love Is Fairground Attraction - Perfect Europe - The Final Countdown Soft Cell - Tainted Love Wham! - Wake Me Up Before You Go Go Pretenders - Brass In Pocket Billy Joel - Uptown Girl Erasure - A Little Respect Duran Duran - Rio Starship - We Built This City Katrina And The Waves - Walking On Sunshine Tina Turner - Simply The Best Madonna - Material Girl Alice Cooper - Poison Survivor - Eye Of The Tiger Run DMC - It's Tricky Dolly Parton - 9 To 5 Madness - Our House Ærlig talt - vanilla ice sorterer IKKE blant det som var bra fra 80-tallet. Fyren er jo i seg selv et begrep for en som ikke kan rap/hip-hop. "..........................................." 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ærlig talt - vanilla ice sorterer IKKE blant det som var bra fra 80-tallet. Fyren er jo i seg selv et begrep for en som ikke kan rap/hip-hop. "..........................................." Hehe! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Alphaville. F.R. David med Word. Drama. Unit Five. 0 Siter
tonie Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Bette Davis Eyes med Kim Carnes var en av mine store favoritter. Ellers likte jeg stort sett punk på den tida. Antar at det ikke er sånn musikk du er ute etter:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Foruten dem som allerede er nevnt; Nothing's gonna change my love for you. Forever Young. Classic. Og en av Rick Astley... men ikke søren om jeg kommer på hva sangen het :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Også kan du jo sjekke ut om det er noen interessante linker her http://www.google.no/search?hl=no&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-45%2CGGLG%3Aen&q=80-talls+musikk&meta= 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 http://www.80tallet.no/ Her er det både om musikk og andre ting. Jeg husker duran duran, a-ha, Nick Kershaw, Madonna, Bangles, Europe ++++ 0 Siter
mariamamma Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ser du har fått masse tips her. De jeg har mest gode minner til fra 80-tallet (vel, jeg hørte mye på og som jeg mener hadde sin glanstid på 80-tallet): Suzan Vega Donna Summer Chaka Khan Mothers Finest Level42 Al Jarreau Toto Chicago (balladene) Wham! Wings Whitney Housten (1.LP) og selvfølgelige damene jeg ikke likte Samantha Fox Sabrina Og sist men ikke minst FUGLEDANSEN ;o( 0 Siter
Gimmick Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Tusen takk for masse bra tips:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.