Gå til innhold

Kjære vene, Gilde og Priors nye navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

De slår seg sammen og døper seg om til:

(trommevirvel)

Nortura!

Skal visst nok henvise til norsk, naturlig, ekte og jeg vet ikke hva.

For meg ender det bare opp som "tortura".

Fine navnet sitt :-)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg blei litt skuffet over at det ikke ble:

PRILDE

Skrevet

De må jo langt vekk i fra Gilde etter skandalen vettu :-)

Som ikke var så ille alikvel, men det er nok litt derfor.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg blei litt skuffet over at det ikke ble:

PRILDE

Enig med du! (Skulle visst lest hele tråden før jeg svarte.)

:-)

Skrevet

Høres ikke ut som navnet på noe som har med mat å gjøre - mer som et reisebyrå. Men vi venner oss sikkert til det også.

Gjest Plippi
Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men hjernen min tenker automatisk på en blanding av fugleinfluensa og E-Coli når Gilde og Prior blir nevnt!

Jeg synes de skulle kalt seg

Colinflu eller no sånt! :)

Nortura???? Norske tura???

Nei, det klinger ikke godt!

Skrevet

Helt enig. Det er et helt utrolig dårlig navn. Lurer på hvem som er gjernen bak det - noen som har spist Sognemorr?

Skrevet

Helt enig. Det er et helt utrolig dårlig navn. Lurer på hvem som er gjernen bak det - noen som har spist Sognemorr?

Jeg lurer på om de forsøker å spare penger på å sparke markedsføringspersonellet og gjøre jobben selv :)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Trodde først de skulle hete "Trommevirvel" jeg:)

Men når sant skal sies så hadde jeg fått mere respekt for Gilde om de fortsatt hadde beholdt navnet sitt. Det blir som om jeg skal skifte navn fordi jeg ble mobbet på skolen, og skal ingen lenger huske meg...

Og folk har jo så kort hukommelse for sånt allikvel. Så de kunne spart mye penger på å droppe det.

Men hvordan skal dette uttales da? Som østlending så uttaler ikke jeg R'en her.

Skrevet

Men når sant skal sies så hadde jeg fått mere respekt for Gilde om de fortsatt hadde beholdt navnet sitt. Det blir som om jeg skal skifte navn fordi jeg ble mobbet på skolen, og skal ingen lenger huske meg...

Og folk har jo så kort hukommelse for sånt allikvel. Så de kunne spart mye penger på å droppe det.

De skal visst fortsette å bruke de gamle merkenavnene på matvarer så vi merker vel ikke store forskjellen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Produktene skal fortsatt ha Gilde og Prior-navnet, deter kun selskapet som skal bytte navn når de fusjonerer. Akkurat det er vel regelen og ikke unntaket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...