tiliti Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 De slår seg sammen og døper seg om til: (trommevirvel) Nortura! Skal visst nok henvise til norsk, naturlig, ekte og jeg vet ikke hva. For meg ender det bare opp som "tortura". Fine navnet sitt :-) 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg blei litt skuffet over at det ikke ble: PRILDE 0 Siter
Excelsion Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 De må jo langt vekk i fra Gilde etter skandalen vettu :-) Som ikke var så ille alikvel, men det er nok litt derfor. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Syns de skulle kalt seg Prilde. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg blei litt skuffet over at det ikke ble: PRILDE Enig med du! (Skulle visst lest hele tråden før jeg svarte.) :-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Høres ikke ut som navnet på noe som har med mat å gjøre - mer som et reisebyrå. Men vi venner oss sikkert til det også. 0 Siter
Gjest Plippi Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg kan ikke noe for det, men hjernen min tenker automatisk på en blanding av fugleinfluensa og E-Coli når Gilde og Prior blir nevnt! Jeg synes de skulle kalt seg Colinflu eller no sånt! Nortura???? Norske tura??? Nei, det klinger ikke godt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Helt enig. Det er et helt utrolig dårlig navn. Lurer på hvem som er gjernen bak det - noen som har spist Sognemorr? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Helt enig. Det er et helt utrolig dårlig navn. Lurer på hvem som er gjernen bak det - noen som har spist Sognemorr? Jeg lurer på om de forsøker å spare penger på å sparke markedsføringspersonellet og gjøre jobben selv 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Trodde først de skulle hete "Trommevirvel" jeg:) Men når sant skal sies så hadde jeg fått mere respekt for Gilde om de fortsatt hadde beholdt navnet sitt. Det blir som om jeg skal skifte navn fordi jeg ble mobbet på skolen, og skal ingen lenger huske meg... Og folk har jo så kort hukommelse for sånt allikvel. Så de kunne spart mye penger på å droppe det. Men hvordan skal dette uttales da? Som østlending så uttaler ikke jeg R'en her. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Trodde først de skulle hete "Trommevirvel" jeg:) Men når sant skal sies så hadde jeg fått mere respekt for Gilde om de fortsatt hadde beholdt navnet sitt. Det blir som om jeg skal skifte navn fordi jeg ble mobbet på skolen, og skal ingen lenger huske meg... Og folk har jo så kort hukommelse for sånt allikvel. Så de kunne spart mye penger på å droppe det. Men hvordan skal dette uttales da? Som østlending så uttaler ikke jeg R'en her. De skal visst fortsette å bruke de gamle merkenavnene på matvarer så vi merker vel ikke store forskjellen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Trodde først de skulle hete "Trommevirvel" jeg:) Men når sant skal sies så hadde jeg fått mere respekt for Gilde om de fortsatt hadde beholdt navnet sitt. Det blir som om jeg skal skifte navn fordi jeg ble mobbet på skolen, og skal ingen lenger huske meg... Og folk har jo så kort hukommelse for sånt allikvel. Så de kunne spart mye penger på å droppe det. Men hvordan skal dette uttales da? Som østlending så uttaler ikke jeg R'en her. Produktene skal fortsatt ha Gilde og Prior-navnet, deter kun selskapet som skal bytte navn når de fusjonerer. Akkurat det er vel regelen og ikke unntaket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.