Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en gutt for 5 uker siden. renselsen var gått over til å bli vanlig utflod. I helgen fikk jeg brystbetennelse med høy feber og penicillinkur. Søndag begynte jeg å blø friskt blod igjen ( som en litt kaftig menstruasjon) med litt vonde menssmerter. Kan dette være menstruasjonen som er kommet tilbake så tidlig? Er det vanlig?

Kan nevne at jeg blør fremdeles.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22616-menstruasjon-etter-5-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att få tillbaka mensen så tidigt om du fullammar, är inte vanligt men det skjer av och till. Jag tycker att du skall vänta och se hur detta utvecklar sig. Om du fortsätter med kraftigare blödningar än vid din normala menstruation eller om den inte försvinner, tycker jag att du skall kontakta din doktor för en vurdering. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...