Gå til innhold

Er jeg ikke flink dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå tatt motet til meg og ryddet i klesskapene. Har hittil plukket ut 39 klesplagg som jeg skal gi til Frelsesarmeen.

Har så problemer med å kaste ting, så derfor er jeg så stolt av meg selv nå.

Er dere flinke til sånt noe, eller er det flere med samme problem som meg?

Skrevet

Så flink du er!

Har planer om å rydde i skapene mine jeg også, men det blir aldri.... Får se i slutten av påska når jeg er hjemme igjen.

Skrevet

Samme problem men jeg har klart å fylle en hel søppelsekk for en uke siden :)

Skrevet

Så flink du er!

Har planer om å rydde i skapene mine jeg også, men det blir aldri.... Får se i slutten av påska når jeg er hjemme igjen.

Ja, planene har jeg hatt lenge jeg også, men endelig så kom jeg igang. Har funnet et par plagg til, så nå er jeg oppe i 41 stk. Kanskje blir det mer i løpet av dagen, nå er jeg tydeligvis i kastemodus.

Gled deg til å begynne.

Skrevet

Kjempeflink!

Har tenkt samme tanken selv i over en måned nå, men like fullt blir det bare med tanken. Kanskje jeg bare skulle komme meg ut av sofakroken her, og sette i gang med det samme... barna er borte i helga, så da er det i grunn en utmerket mulighet til å få gjort noe sånt fornuftig!

Skrevet

Kjempeflink!

Har tenkt samme tanken selv i over en måned nå, men like fullt blir det bare med tanken. Kanskje jeg bare skulle komme meg ut av sofakroken her, og sette i gang med det samme... barna er borte i helga, så da er det i grunn en utmerket mulighet til å få gjort noe sånt fornuftig!

Ja, da sier jeg bare Sett igang, Så forteller du her hvordan prosjektet skrider frem, og så er det min tur til å si til deg at du er kjempeflink.

Nå har jeg forøvrig kommet opp i 45 klesplagg. Dette begynner å bli litt skummelt altså....

Skrevet

Ja, da sier jeg bare Sett igang, Så forteller du her hvordan prosjektet skrider frem, og så er det min tur til å si til deg at du er kjempeflink.

Nå har jeg forøvrig kommet opp i 45 klesplagg. Dette begynner å bli litt skummelt altså....

Hehe.. jeg sitter nå i sofaen enda jeg... skikkelig lat etter nattevakt, men det er vel bare å hive seg i det, skal man få gjort noe før ei ny nattlig økt venter.

*Litt inspirert*

Skrevet

Hehe.. jeg sitter nå i sofaen enda jeg... skikkelig lat etter nattevakt, men det er vel bare å hive seg i det, skal man få gjort noe før ei ny nattlig økt venter.

*Litt inspirert*

Men nå er du kommet i gang tenker jeg, inspirasjonen har kommet for fult, og du kan ikke motstå fristelsen til å starte.

Gjest Calóni
Skrevet

*Litt inspirert*

Makan. Slite utenom arbeidstid? Nei, vær på msn istedet. Ikke tro jeg er ferdig med å spørre deg ut :P

Skrevet

Makan. Slite utenom arbeidstid? Nei, vær på msn istedet. Ikke tro jeg er ferdig med å spørre deg ut :P

Hehehe :-D Har vært innom noen turer i dag, men da var ikke du der. Så da så!

Dette har vært tidenes lateste dag. Har ikke gjort en skit, bortsett fra å vaske et par maskiner med klær. Kan ikke fortsette påska på denne måten, det gå'kke :)

Skrevet

Beundrer deg!

Klarer ikke å kaste, men har klart å sendt vekk noen klær til utlandet. Har til og med ødelagte klær som jeg har tenkt å reparere men som selvsagt aldri blir noe av. Har også klær som ikke passer lagret i pappesker på loftet som venter på at jeg skal gå ned i vekt. Det går sakte men sikkert rette vegen..

Skrevet

Beundrer deg!

Klarer ikke å kaste, men har klart å sendt vekk noen klær til utlandet. Har til og med ødelagte klær som jeg har tenkt å reparere men som selvsagt aldri blir noe av. Har også klær som ikke passer lagret i pappesker på loftet som venter på at jeg skal gå ned i vekt. Det går sakte men sikkert rette vegen..

Hehe, du er like håpløs som meg altså. Jeg har også klær som har krympet i skapet, og ødelagte som jeg har tenkt å reparere. Men nå er de alle i en søppelsekk. Ja, nesten alle da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...