Gå til innhold

Hurra for Bernander som holder søpla unna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/04/09/463248.html

Makan til sutrete "humorfolk" skal en lete lenge etter - tror de at de har patent på humor for Norge?

Jeg syns det er fint med en sjef som viser makt jeg - og enda sier de at han ikke har baller - neivel?

Jeg tror jeg hater Otto Jespersen. Det er ikke humor å høre han på alle mulige måter må fortelle om kroppen til Erna. Lytehumor og utdriting av folk er ikke humor -det er mobbing og stygt!.

KLM-gutta drev ikke med slikt - og Melonas-jenten har humor med selvironi det er noe helt annet.

At OJ tror han har et vettugt politisk budskap er jo det eneste ved han som er latterlig.

*grøss*

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Prozak

12

• Zombiebob

3

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Otto Jespersen er IKKE latterlig. Han har en smart humør, men det er det jo ikke alle som forstår..................

Skrevet

Otto Jespersen er IKKE latterlig. Han har en smart humør, men det er det jo ikke alle som forstår..................

Smart humør??? På meg virker det som om han ikke har humør i det hele tatt ;-)

Skrevet

Tja, er det så mye verre enn at folk på dol kommenterer utseendet til kjendisene?

Skrevet

Otto Jespersen er jo helt rå så morsom er han. Og jeg som ikke liker komikere i det hele tatt.

Han tar alle og lar ingen slippe unna :o)

Skrevet

Tja, er det så mye verre enn at folk på dol kommenterer utseendet til kjendisene?

Klart det er verre -han har jo betalt for det.

Skrevet

Otto Jespersen er jo helt rå så morsom er han. Og jeg som ikke liker komikere i det hele tatt.

Ja - han er bare rå. det er det som er problemet. Og det kaller han satire.

Skrevet

Han er ikke mye smart.

Skrevet

Å herregud...er det ikke på tide å legge fra deg den kjepphesten der nå?

".........................................."

Skrevet

Heh-heh...det samme sier enkelte om tufte og eia. Nei, det har overhodet ingenting med "intelligent humor" å gjøre. Å bedømme humor ut fra et intelligens-perspektiv er sjeldent særlig "smart". Jespersen har noe bra, synes jeg, men minst 50% av det han hoster opp er enkelt, billig og rett og slett flaut. Han er like forutsigbar som thomas gjertsen - du vet nøyaktig hva han kommer til å si, hvordan han kommer til å si/vise det etc. før han begynner.

".............................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig med deg!

Skrevet

Heh-heh...det samme sier enkelte om tufte og eia. Nei, det har overhodet ingenting med "intelligent humor" å gjøre. Å bedømme humor ut fra et intelligens-perspektiv er sjeldent særlig "smart". Jespersen har noe bra, synes jeg, men minst 50% av det han hoster opp er enkelt, billig og rett og slett flaut. Han er like forutsigbar som thomas gjertsen - du vet nøyaktig hva han kommer til å si, hvordan han kommer til å si/vise det etc. før han begynner.

".............................................."

Det eneste jeg ler av fra den kanten er når han er "Birger" -men det er jo også utdriting av folk.

Han gjør seg i grunn best som skuespiller - ikke som meningsutgyder.

Gjest Lei av Flisa, med smilehull på låra
Skrevet

Kjære Flisa

OJ har mere enn nok av selvironi. Du som kommer fra Østfold, vet vel hva det er, og burde holde deg for god til å bestemme hva andre mener om hva som er god humør eller ikke. Vi fra Bærum synes det er humor nok i seg selv å høre på en fra Østfold snakke. For oss høres dette ut som en stor April spøk, men vi går ikke akkurat rundt å sier det da, at de fra Østfold har latterlig dialekt osv. Vi har andre ting å gjøre enn å kritisere folk for både det ene og det andre.

Skrevet

Klart det er verre -han har jo betalt for det.

Misunnelse mao!

Skrevet

Kjære Flisa

OJ har mere enn nok av selvironi. Du som kommer fra Østfold, vet vel hva det er, og burde holde deg for god til å bestemme hva andre mener om hva som er god humør eller ikke. Vi fra Bærum synes det er humor nok i seg selv å høre på en fra Østfold snakke. For oss høres dette ut som en stor April spøk, men vi går ikke akkurat rundt å sier det da, at de fra Østfold har latterlig dialekt osv. Vi har andre ting å gjøre enn å kritisere folk for både det ene og det andre.

Vi har alle hver vår smak. Jeg ler ikke av AKP-ml-humor.

Hvorfor tiltaler du meg med kjære, når du er lei av både meg og låra mine? :)

Skrevet

Å herregud...er det ikke på tide å legge fra deg den kjepphesten der nå?

".........................................."

Jeg kan vanskelig tenke meg et bedre tidspunkt å ta den opp på.

Skrevet

Jeg kan vanskelig tenke meg et bedre tidspunkt å ta den opp på.

Selvfølgelig kan du ikke det...:-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...