Gå til innhold

Hurra for Bernander som holder søpla unna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - han er bare rå. det er det som er problemet. Og det kaller han satire.

Men det er jo det det er. Han er den eneste jeg synes er skikkelig morsom, han og Robert Stoltenberg.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Prozak

12

• Zombiebob

3

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest krremt
Skrevet

Veldig enig, flisa.

OJ brente Bibelen, men Koranen er han for feig til å brenne, for ikke å få blodtørstige muslimer etter seg. Han hetser grovt personer offentlig, men når hans egen ulykke med (avbrutt) graviditet for samboer ble kjent, lagde han et veldig spetakkel. Mediafolk på venstresiden skiller klinten fra hveten, og trykker klinten. Men OJ skiter i hveten og tenner på flagg. Legg merke til hvem som liker OJs såkallte humor.

Skrevet

Veldig enig, flisa.

OJ brente Bibelen, men Koranen er han for feig til å brenne, for ikke å få blodtørstige muslimer etter seg. Han hetser grovt personer offentlig, men når hans egen ulykke med (avbrutt) graviditet for samboer ble kjent, lagde han et veldig spetakkel. Mediafolk på venstresiden skiller klinten fra hveten, og trykker klinten. Men OJ skiter i hveten og tenner på flagg. Legg merke til hvem som liker OJs såkallte humor.

"OJ brente Bibelen, men Koranen er han for feig til å brenne, for ikke å få blodtørstige muslimer etter seg."

Ser du ikke hvor uendelig dumt det er å si det du sier der? _Selvfølgelig_ brenner han ikke Islam. Han ville måttet gå med livvakter og skuddsikker vest etterpå, og en slik situasjon kan man ikke forlange at noen skal være "ufeige" nok til å sette seg i.

"..........................................."

Skrevet

Vi har alle hver vår smak. Jeg ler ikke av AKP-ml-humor.

Hvorfor tiltaler du meg med kjære, når du er lei av både meg og låra mine? :)

Hva i all verden er AKPML-humor??? Vær så snill - ikke slå deg på grip(p)-linjen, med slike usakligheter...

"Døøh...jeg kjenner en neger, og han lagde kjøttkaker en gang...jeg spiser faen meg ikke negerkaker..."

"............................................"

Skrevet

Misunnelse mao!

*ROTFLMAO!!!!!!!!* :-) :-) :-)

Steike, du er faen ikke sann! :-)

"........................................."

Gjest mikke lus
Skrevet

"meg og låra mine?"

Kaaaan jeg jeg ikke få se lårene dine, pleaseeee?

Skrevet

Hva i all verden er AKPML-humor??? Vær så snill - ikke slå deg på grip(p)-linjen, med slike usakligheter...

"Døøh...jeg kjenner en neger, og han lagde kjøttkaker en gang...jeg spiser faen meg ikke negerkaker..."

AKPml-humor er neppe noe presist begrep, spesielt siden AKP neppe var/er kjent som noe særlig humoristisk miljø i det hele tatt.

OJ er flink med ord og har utvilsomt talent for den sjanger han jobber i. Men han er jo ml-bevegelsens hoffnarr og sparker i den retning det passer seg for en akp'er. Videre sparker han gjerne mot folk som ikke kan/vil forsvare seg..eller ta til motmæle.

Når det videre viser seg at han raskt blir furten hvis noen pirker i han selv, blir det litt pinlig.

Dessuten burde han prøve å fornye seg en smule.

Gjest Ikke nick nå kjære deg
Skrevet

Kjær kan tolkes på mange måter Kjære Flisa. Du har ikke mye selvironi.

Skrevet

Det jeg mener er at han prøver å signalisere noe politisk med stuntene sine -og derfor er han forbannet på Bernander som gjennomskuer det :_)

Skrevet

Jeg har nok :)

Skrevet

"OJ brente Bibelen, men Koranen er han for feig til å brenne, for ikke å få blodtørstige muslimer etter seg."

Ser du ikke hvor uendelig dumt det er å si det du sier der? _Selvfølgelig_ brenner han ikke Islam. Han ville måttet gå med livvakter og skuddsikker vest etterpå, og en slik situasjon kan man ikke forlange at noen skal være "ufeige" nok til å sette seg i.

"..........................................."

nettopp derfor blir det så teit å brenne bibelen.

Skrevet

*LOL* Uten tvil ukens mest latterlige uttalelse. Pokal ovverkkes herved :-)

".............................................."

Skrevet

Det jeg mener er at han prøver å signalisere noe politisk med stuntene sine -og derfor er han forbannet på Bernander som gjennomskuer det :_)

Tja...kanskje det. Jeg er litt forsiktig med å spå politisk aktivisme og ekstremisme i alt folk gjør. Men det er sikkert fordi det interesserer meg midt i kaviarkrysset hvilken politisk tilhørighet en middelmådig komiker har :-)

"............................................."

Gjest abrahamsen
Skrevet

Enig, jeg syns Jespersen er bare ufin og overhodet ikke morsom.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er helt enig, OJ Jespersen er så nærtagende at det er latterlig.

Han mener at han har lov til å spre så mye møkk han orker, men straks noen pirker borti han så hyler han opp.

Direkte patetisk er det.

Mrs. Wallace
Skrevet

"Jeg tror jeg hater Otto Jespersen. Det er ikke humor å høre han på alle mulige måter må fortelle om kroppen til Erna. Lytehumor og utdriting av folk er ikke humor -det er mobbing og stygt!."

Jeg er helt enig!

Gjest elvira100
Skrevet

Jeg er helt enig, OJ Jespersen er så nærtagende at det er latterlig.

Han mener at han har lov til å spre så mye møkk han orker, men straks noen pirker borti han så hyler han opp.

Direkte patetisk er det.

Det ryktes at han har en svær penis.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ryktes at han har en svær penis.

Og sammenhengen var?

Gjest tintintin
Skrevet

Akp-ml humor?

Betyr dette at Bernander sin holdning er et utslag av Frimurer-humor?

Jespersen er vel den eneste norske komiker, utenom Eia, som jevnlig setter muslimske fundamentalisters oppførsel på dagsorden. Provoserende at det er mulig å misforstå dette synes jeg.

Man er altså tilnærmet kommunist i dine øyne om man synes at intelligent, svart satire har underholdningsverdi?

Skrevet

Akp-ml humor?

Betyr dette at Bernander sin holdning er et utslag av Frimurer-humor?

Jespersen er vel den eneste norske komiker, utenom Eia, som jevnlig setter muslimske fundamentalisters oppførsel på dagsorden. Provoserende at det er mulig å misforstå dette synes jeg.

Man er altså tilnærmet kommunist i dine øyne om man synes at intelligent, svart satire har underholdningsverdi?

"Jespersen er vel den eneste norske komiker, utenom Eia, som jevnlig setter muslimske fundamentalisters oppførsel på dagsorden. Provoserende at det er mulig å misforstå dette synes jeg."

Neida, det er såre enkelt. Hvis man ikke sier noe negativt om muslimer, så er man kommunist og jødehater. Hvis man sier _litt_ negativt, så er man kommunist og jødehater fordi man er for "feig" til å si _mye_. Og husk at disse som klassifiserer disse personene har "skjønt det" - de skjønner mer av politikk, økonomi og whatnot enn enhver politiker eller medieperson. Det er bare for oss andre å bøye oss i støvet; ja, vi er jødehatere og kommunister. Vi røyker til og med hasj! :-)

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...