Gå til innhold

Hurra for Bernander som holder søpla unna.

Anbefalte innlegg

Gjest tintintin
Skrevet

"Jespersen er vel den eneste norske komiker, utenom Eia, som jevnlig setter muslimske fundamentalisters oppførsel på dagsorden. Provoserende at det er mulig å misforstå dette synes jeg."

Neida, det er såre enkelt. Hvis man ikke sier noe negativt om muslimer, så er man kommunist og jødehater. Hvis man sier _litt_ negativt, så er man kommunist og jødehater fordi man er for "feig" til å si _mye_. Og husk at disse som klassifiserer disse personene har "skjønt det" - de skjønner mer av politikk, økonomi og whatnot enn enhver politiker eller medieperson. Det er bare for oss andre å bøye oss i støvet; ja, vi er jødehatere og kommunister. Vi røyker til og med hasj! :-)

"........................................."

:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Prozak

12

• Zombiebob

3

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tintintin
Skrevet

Veldig enig, flisa.

OJ brente Bibelen, men Koranen er han for feig til å brenne, for ikke å få blodtørstige muslimer etter seg. Han hetser grovt personer offentlig, men når hans egen ulykke med (avbrutt) graviditet for samboer ble kjent, lagde han et veldig spetakkel. Mediafolk på venstresiden skiller klinten fra hveten, og trykker klinten. Men OJ skiter i hveten og tenner på flagg. Legg merke til hvem som liker OJs såkallte humor.

"Men koranen er han for feig til å brenne"

Frykt ei, jeg leste i avisa her en dag at den joviale Ludvig Nessa tør å brenne koranen, ja faktisk utfordrer han Jespersen til å bli med på dette!

Dette er jo spesielt rørende med tanke på det harde slag det var for denne kjernekaren å se mosebøkene bli slengt på bålet av OJ.

Vi kan alle sove trygt om natten når vi vet at slike hedersfolk utrettelig utkjemper det godes kamp.

(ironi, f.y.i.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jespersen er vel den eneste norske komiker, utenom Eia, som jevnlig setter muslimske fundamentalisters oppførsel på dagsorden. Provoserende at det er mulig å misforstå dette synes jeg."

Neida, det er såre enkelt. Hvis man ikke sier noe negativt om muslimer, så er man kommunist og jødehater. Hvis man sier _litt_ negativt, så er man kommunist og jødehater fordi man er for "feig" til å si _mye_. Og husk at disse som klassifiserer disse personene har "skjønt det" - de skjønner mer av politikk, økonomi og whatnot enn enhver politiker eller medieperson. Det er bare for oss andre å bøye oss i støvet; ja, vi er jødehatere og kommunister. Vi røyker til og med hasj! :-)

Bedre kan det faktisk ikke sies! :)

Skrevet

Jespersen er jo kommunist da. Ingen tvil om det.Klart han forakter Høyremannen Bernander.Kommunister er ikke de jeg ville hatt flest av i omgangskretsen akkurat.

Skrevet

Pøh. Skjønner ikke hvorfor det er verre å fordømme en kommunist enn en nazi.Jeg fordømmer begge.

Skrevet

Pøh. Skjønner ikke hvorfor det er verre å fordømme en kommunist enn en nazi.Jeg fordømmer begge.

Hvem har snakket om hva som er verst? Og da skal jeg ikke gidde å kommentere at _selvfølgelig_ er det forskjell i galskap på komunisme og nazisme. Og hvis du vil tolke det slik som enkelte andre her, så tolker du det dithen at jeg indirekte sier at kommunisme er bra. Gjør du det, så gidder jeg ikke svare engang :-)

Men det er en kjennsgjerning at de som "vet" mest her inne (en liten håndfull brølaper), og som er overbeviste om sine egne meninger og holdningers høyverd over både andre holdninger og de som faktisk har andre holdninger, bruker likhetstegn mellom anti-kapitalisme/anti-lyseblått og "jødehat" som forsøk på hersketeknikk.

Jeg får stadig høre at jeg er kommunist- og islamstvennlig, fordi jeg er sterkt kritisk til mange elementer av det som representerer det motsatte. Og da kan vi jo egentlig bare konkludere med at mor Åse _er_ en sten.

"..........................................."

Gjest Morsk
Skrevet

Hvem har snakket om hva som er verst? Og da skal jeg ikke gidde å kommentere at _selvfølgelig_ er det forskjell i galskap på komunisme og nazisme. Og hvis du vil tolke det slik som enkelte andre her, så tolker du det dithen at jeg indirekte sier at kommunisme er bra. Gjør du det, så gidder jeg ikke svare engang :-)

Men det er en kjennsgjerning at de som "vet" mest her inne (en liten håndfull brølaper), og som er overbeviste om sine egne meninger og holdningers høyverd over både andre holdninger og de som faktisk har andre holdninger, bruker likhetstegn mellom anti-kapitalisme/anti-lyseblått og "jødehat" som forsøk på hersketeknikk.

Jeg får stadig høre at jeg er kommunist- og islamstvennlig, fordi jeg er sterkt kritisk til mange elementer av det som representerer det motsatte. Og da kan vi jo egentlig bare konkludere med at mor Åse _er_ en sten.

Tror neppe så mange har beskyldt deg for å være noe som helst, hverken kommunist eller annet profilert.

I ethvert oppegående menneskes øyne er du utelukkende en fullstendig meningsløs skrikhals.

Skrevet

Tror neppe så mange har beskyldt deg for å være noe som helst, hverken kommunist eller annet profilert.

I ethvert oppegående menneskes øyne er du utelukkende en fullstendig meningsløs skrikhals.

"I ethvert oppegående menneskes øyne er du utelukkende en fullstendig meningsløs skrikhals."

Når det kommer fra deg, så kan man ikke annet enn å smile :-)

Joda. Jeg har blitt kalt både kommunist og jødehater. Jeg husker en lengre tråd hvor bl.a jeg og laguna snakket om at man ikke kunne ytre et kritisk ord om israel som land uten å bli stemplet som jødehater. Vi skisserte nøyaktig hvordan det foregikk, og riktig nok - etter en stund kom du ravende inn og beskyldte oss for å være jødehatere, akkurat som forutsett :-)

Litt interessant hvordan du bruker begrepet "skrikhals", forresten, med tanke på at jeg så godt som aldri ytrer politiske "selvfølgeligheter" og absolutte holdninger og meninger. Men du vet vel sannsynligvis ikke selv engang hvor du får slikt fra, tenker jeg :-)

".........................................."

Gjest Morsk
Skrevet

"I ethvert oppegående menneskes øyne er du utelukkende en fullstendig meningsløs skrikhals."

Når det kommer fra deg, så kan man ikke annet enn å smile :-)

Joda. Jeg har blitt kalt både kommunist og jødehater. Jeg husker en lengre tråd hvor bl.a jeg og laguna snakket om at man ikke kunne ytre et kritisk ord om israel som land uten å bli stemplet som jødehater. Vi skisserte nøyaktig hvordan det foregikk, og riktig nok - etter en stund kom du ravende inn og beskyldte oss for å være jødehatere, akkurat som forutsett :-)

Litt interessant hvordan du bruker begrepet "skrikhals", forresten, med tanke på at jeg så godt som aldri ytrer politiske "selvfølgeligheter" og absolutte holdninger og meninger. Men du vet vel sannsynligvis ikke selv engang hvor du får slikt fra, tenker jeg :-)

".........................................."

LOL

Jeg har ikke før skrevet om meningsløse skrik, før du sender en bekreftelse, med sedvanlige tirader av nettopp det.

Skrevet

LOL

Jeg har ikke før skrevet om meningsløse skrik, før du sender en bekreftelse, med sedvanlige tirader av nettopp det.

*LOL*

Jeg tror vi må konkludere med at semantikk ikke akkurat er ditt sterke felt. Du kunne kanskje kommet med noe som liknet på motargumenter, eller i det minste forsøkt å motsi. Men det er litt vanskelig, skjønner jeg? Mye enklere å rope "Hahah du er så dum du tar så feil og jeg gidder ikke å henvise til noe konkret!" :-) Du er selvfølgelig i din fulle rett til å påstå at jeg snakker tull, men det blir jo i beste fall underholdende når du ikke har noe kjøtt på benet.

Det må være flott å leve i en så enkel verden som du gjør, Morsk? Nesten så jeg misunner deg...eller nei...:-)

Skrevet

Du blir nok i "DOL-dragsuget" og i kampens hete slått i hardtkorn med Sør - som jeg blir forvekslet med min mann - men vi vet jo best selv hva vi mener da....)

Akkurat nå er je gopptatt av at jeg hørte på radioen på vei til jobb; en mann fra Arbeiderpartiet som syns det er ille at vi skal stoppe pengeoverføringer til Hamas -man vet jo at Hamas politikk vil utrydde Israel - Denne mannen sa at det er Israels politikk å utrydde Palestina. DA har han bomma!

Skrevet

Personlig synes jeg OJ driter seg loddrett ut her, og er meget enig med Bernander når han svarer så enkelt som "- Det står enhver fritt å gi uttrykk for den forvirring som råder i sitt eget sinn."

Hvilket jeg synes var både treffende og godt sagt :-)

Skrevet

Du blir nok i "DOL-dragsuget" og i kampens hete slått i hardtkorn med Sør - som jeg blir forvekslet med min mann - men vi vet jo best selv hva vi mener da....)

Akkurat nå er je gopptatt av at jeg hørte på radioen på vei til jobb; en mann fra Arbeiderpartiet som syns det er ille at vi skal stoppe pengeoverføringer til Hamas -man vet jo at Hamas politikk vil utrydde Israel - Denne mannen sa at det er Israels politikk å utrydde Palestina. DA har han bomma!

Jeg hørte samme program - og tenkte nettopp det samme som deg:-)

Skrevet

Personlig synes jeg OJ driter seg loddrett ut her, og er meget enig med Bernander når han svarer så enkelt som "- Det står enhver fritt å gi uttrykk for den forvirring som råder i sitt eget sinn."

Hvilket jeg synes var både treffende og godt sagt :-)

Ja -jeg lo godt av det utsagnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...