flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 http://www.youtube.com/watch?v=y5F9iabO8hU&search=muslim 0 Siter
mrxx Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Snakker om idiotiske skikker, dette her er så dumt at man må le av det. 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Snakker om idiotiske skikker, dette her er så dumt at man må le av det. Men du tror ikke på den filmen? Jeg regner med at det er spøk -og at kvinnene bare spiser hjemme -uten burka - jeg tror ikke de sitter på cafeer og spiser spaghetti -gjør du? hehe Sikkert bare menn som har lov til det. 0 Siter
Fane Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Men du tror ikke på den filmen? Jeg regner med at det er spøk -og at kvinnene bare spiser hjemme -uten burka - jeg tror ikke de sitter på cafeer og spiser spaghetti -gjør du? hehe Sikkert bare menn som har lov til det. I muslimske land har resturantene egne avlukker så familier kan spise sammen og kvinnen ta av sløret. 0 Siter
tonie Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hehe, morsom teknikk på venninne nummer to. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Men du tror ikke på den filmen? Jeg regner med at det er spøk -og at kvinnene bare spiser hjemme -uten burka - jeg tror ikke de sitter på cafeer og spiser spaghetti -gjør du? hehe Sikkert bare menn som har lov til det. Hehe, vet da f... det er så mye rart rundt omkring at dette er ikke for rart at det ikke er sant heller. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hehe, vet da f... det er så mye rart rundt omkring at dette er ikke for rart at det ikke er sant heller. Hadde jeg ikke "visst bedre", kunne jeg kanskje ha blitt lurt av kvinnen til venstre. Men tilfellet til høyre var så idiotisk at jeg syntes det ble åpenbart :-) "............................................" 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nei, men det hadde vært en helvetes bra slankekur, om ikke annet...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 I muslimske land har resturantene egne avlukker så familier kan spise sammen og kvinnen ta av sløret. Tenkte jeg det ikke.... 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Nei, men det hadde vært en helvetes bra slankekur, om ikke annet...:-) Mulig jeg skal ta og sy meg en burka med hardangersømvindu 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 OMG! Is this for real?? Ikke akkurat :-) "....................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ikke akkurat :-) "....................................." *Sjokka* 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 I muslimske land har resturantene egne avlukker så familier kan spise sammen og kvinnen ta av sløret. Jasså, så det har de...men røykeavdelinger får vi ikke lov til å ha... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.