Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pysa!

Hvor langt skal man gå for å tilfredstille partneren når man på ingen måte liker det hun vil. Har ikke noe problemer med normal sex og alt funker helt topp der men nå vil hun at jeg skal late som jeg voldtar henne. Hun har alltid likt å bli dratt i håret og slike ting men det er jo bare blåbær. Jeg lot meg snakke til å gjøre dette da, full pakke hvor jeg måtte late som jeg brøt meg inn i huset osv. Det hele endte med at det tok av litt mer enn jeg hadde forestilt meg, mistet kanskje litt kontrollen begge to. Ble voldsomt men hun ba om det og vil gjøre det igjen. Føler jeg gikk laaangt over streken med oppmuntring fra henne og nå vil hun altså gjøre det mer. Skal jeg gjøre det for hennes skyld eller si nei? Det er ikke sånn at jeg gråter meg i søvn over dette men synes ikke det var noe særlig gøy heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226172-rare-%C3%B8nsker-fra-dama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...