Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i gult - syns det er pent hos andre - men ikke her - så jeg har en keramikkhane i mange farger som jeg setter frem til påske - thats it.

Tæmt

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har en liten julestrømpe hengende på veggen :D

Skrevet

En vase med 15 gule tulipaner. Gidder ikke dra frem masse pynt, det må bare ryddes bort igjen om ei uke likevel!

Gjest midia
Skrevet

Svært påskeegg,litt pynt som er laget av sønnen pluss noen keramikk figurer og gule lys.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Liker heller ikke påskepynt,så hos meg er det "påskefritt".

Må forresten ta frem et par ting som ungene har laga,men venter et par dager.

God påske!

Skrevet

Akkurat nå står det to par med små kyllinger i keramikk som klemmer hverandre på bordet, og så har de to yngste laget hver sin påskehane (tror jeg) i gul papp - kjempefine - som står i hylla :)

Resten tar jeg i morra, tenker jeg... må ha litt gule tulipaner og sånt...

Skrevet

Jeg har en liten julestrømpe hengende på veggen :D

Genialt! :) er det noen som legger noe spennende i den da? hehe

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns gult sammen med grønt gjør det deilig og vårlig! Jeg har bare pynt som ungene har laget, men syns til gjengjeld at påskepynten de tar med hjem er finere enn mye av julepynten. Så har jeg påskeegg og en fin oppsats som kom på døra i går:o)

Skrevet

Akkurat nå står det to par med små kyllinger i keramikk som klemmer hverandre på bordet, og så har de to yngste laget hver sin påskehane (tror jeg) i gul papp - kjempefine - som står i hylla :)

Resten tar jeg i morra, tenker jeg... må ha litt gule tulipaner og sånt...

Jeg får kjøpe litt i morgen -tenkte meg en tur til Svinesund i morgen kveld - men jeg gjør vel ikke noe skikkelig før onsdag etter jobb.

Skrevet

Liker heller ikke påskepynt,så hos meg er det "påskefritt".

Må forresten ta frem et par ting som ungene har laga,men venter et par dager.

God påske!

Ja - enig - det barna har laget er hellig :)

God Påske til deg også.

Skrevet

En vase med 15 gule tulipaner. Gidder ikke dra frem masse pynt, det må bare ryddes bort igjen om ei uke likevel!

Ja, tulipaner skal jeg kjøpe - lilla, tenker jeg - det blir vel påske for det :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi har ikke vært hjemme en eneste påske på 16 år, så påskepynt har jeg ikke.

Synes ikke det er noe fint heller.

Gult er ikke kult.

Hadde tenkt å kjøpe en bukett guke tulipaner da, så jeg har nå de første dagene mens jeg er hjemme alene, men det har ikke blitt til det heller.

Skrevet

Minstemann har laget mange fine og da mener jeg fine, kyllinger i alle farger og så har jeg fått en gulorange blomst i gul potte.

Resten er stæsja på loftet og der skal det få lov til å være ja.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja - enig - det barna har laget er hellig :)

God Påske til deg også.

Det barna har laget har blitt tatt med til besteforeldrene.

Ikke fordi jeg ikke vil ha det, men fordi vi ikke er hjemme i påsken.

Gjest togli
Skrevet

Vi har en krukke med påskeliljer på kjøkkenbenken.

Ungene har oppigjennom tidene laga fem eggeglass i gipsformer i barnehagen. Eggeglassene er formet som hane, høne og kylling. Dessuten har de to eldste jentene fått påske-eggevarmere som den ene tanta mi har strikka.

Vi har også framme fire gule bokser med karse som ungene har tatt med hjem fra SFO, barnehage og mormor :-)

Forresten har vi en påskekylling som sitter på en sirkel laget av bast. Den kom skolejenta hjem med en dag. Nå henger den pent i kjøkkenvinduet.

Litt påskepynt må vi ha, ellers ville det blitt streik i heimen..Ungene synes vi burde hatt myye mer, f.eks. noen porselenshøner som ligger i kottet. Ellers takk! Der går grensen!

Skrevet

Jeg får kjøpe litt i morgen -tenkte meg en tur til Svinesund i morgen kveld - men jeg gjør vel ikke noe skikkelig før onsdag etter jobb.

Sånn er det når man har kjøreavstand til Harryland vettu! Hehe... neida...

Skal ta turen til byen når jeg våkner en gang utpå ettermiddagen i morra, jeg. Da blir det påske i huset her i år også! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Genialt! :) er det noen som legger noe spennende i den da? hehe

Nei :( Men de to karamellene som lå nedi den da jeg fikk den julen-2001, de ligger der enda. Men de to sjokoladene forsvant under en fest.

Gjest Aimabel
Skrevet

Selje/ bjørkekvister med masse egg som jeg har malt i forskjellige farger. Gul duk og påskeliljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...