Mrs. Wallace Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er heller ikke overbegeistret for gult - og dessuten er det så mye tacky påskepynt, synes jeg. Så her i huset begrenser pynten seg til guttungens barnehageproduserte påskepynt og en vase tulipaner. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er heller ikke overbegeistret for gult - og dessuten er det så mye tacky påskepynt, synes jeg. Så her i huset begrenser pynten seg til guttungens barnehageproduserte påskepynt og en vase tulipaner. Tulipaner er flott! 0 Siter
muriel Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Påskepynten vår er stort sett hjemmelaget, og av den sorten som ikke hadde vært sååå veldig søt om det ikke hadde vært for at det er ungene som har lagd den ) Foreløpig er det bare årets nyanskaffelser som er kommet på plass, hvilket vil si en vindskjev kylling med flosshatt (VELDIG fin!!) En litt mindre vindskjev, men adskiller mer ustø kylling med topplue (UTROLIG søt!!) og et vindusmaling-bilde. Når ungene kommer hjem om et par dager,skal vi pynte påskeris. Vi gjemmer de hjemmemalte eggeskallene fra år til år, så påskeriset begynner å bli *litt* overdimensjonert digert etter hvert:o) Jeg er nok litt sentimental når det gjelder ungene. Ser for meg de svette, klossete små hendene som har strevd sånn i all hemmelighet i barnehage eller skole, for NÅ skal mamma bli glad, nå! (sukk) :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har kjøpt inn gule servietter og gule stearinlys, men har ellers ikke noe påskepynt. 0 Siter
Soria Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg setter et gult kubbelys på bordet og det er alt 0 Siter
serendipity Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Gule liljer, tre lysestaker med gule lys i, og et par gul brikker, samt noe poden har laget :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Guttungen har lært i barnehagen at det skal pyntes til påske, så jeg har måttet handle inn diverse i gult. "Vi må søpe syllinger, mamma". Vi har kyllinger, duk, lys, påskeris med egg på, pluss diverse som sønnen har laget selv. Jeg prøver å få ham til å godta at det bare er kjøkkenet som skal påskepyntes. Jeg orker bare ikke å ha kyllinger over hele huset. Ikke snakk om! 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har lyst til å pynte litt, men problemet er at gult ikke passer med de øvrige fargene. Teppet under spisestuemøblene har mye rødt i seg, og den samme rødfargen er i setet på stolene. Hva gjør man da? 1. Får dispensasjon fra regler om hvilke farger som går sammen, og vedtar at gult og rødt er OK 2. Driter i å pynte 3. Kjøper nye møbler og nytt teppe som passer til gult 0 Siter
flisa Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Jeg har lyst til å pynte litt, men problemet er at gult ikke passer med de øvrige fargene. Teppet under spisestuemøblene har mye rødt i seg, og den samme rødfargen er i setet på stolene. Hva gjør man da? 1. Får dispensasjon fra regler om hvilke farger som går sammen, og vedtar at gult og rødt er OK 2. Driter i å pynte 3. Kjøper nye møbler og nytt teppe som passer til gult Du kan velge påskepynt med litt farger! Min venninne som har det så pent hjemme -har en svær høne i grov cord som sitter slapt hengende over tv'en - den har mye grønt og oker i seg. Veldig fint! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har lyst til å pynte litt, men problemet er at gult ikke passer med de øvrige fargene. Teppet under spisestuemøblene har mye rødt i seg, og den samme rødfargen er i setet på stolene. Hva gjør man da? 1. Får dispensasjon fra regler om hvilke farger som går sammen, og vedtar at gult og rødt er OK 2. Driter i å pynte 3. Kjøper nye møbler og nytt teppe som passer til gult Du kan kjøpe egne påskemøbler, og så setter du de bort etter påsken.... Men det blir kanskje litt trangt med alle julemøblene? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har noe ungene har laget + et par ting til på kjøkkenet. 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Du kan kjøpe egne påskemøbler, og så setter du de bort etter påsken.... Men det blir kanskje litt trangt med alle julemøblene? Godt forslag! 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Du kan velge påskepynt med litt farger! Min venninne som har det så pent hjemme -har en svær høne i grov cord som sitter slapt hengende over tv'en - den har mye grønt og oker i seg. Veldig fint! Det var jo en tanke, ja. Jeg trodde alt var i gult. 0 Siter
flisa Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Det var jo en tanke, ja. Jeg trodde alt var i gult. Denne f.eks: http://flink.no/~sphere/brita/paske2.jpg er jo søt da... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har kjøpt sånne mini-påskeliljer, også har ungene laga masse greier på skole, SFO og barnehage som må henges opp. Har bare pynta ved spisebordet i stua. Mulig jeg tar inn noen gåsunger og henger opp egg på dem, men vi drar på hytta torsdag, så det er ikke så mye vits kanskje... 0 Siter
Piraye Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hybelkaniner! Pga mye å gjøre,e r vaskinga utsatt til over påske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.