Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er heller ikke overbegeistret for gult - og dessuten er det så mye tacky påskepynt, synes jeg.

Så her i huset begrenser pynten seg til guttungens barnehageproduserte påskepynt og en vase tulipaner.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er heller ikke overbegeistret for gult - og dessuten er det så mye tacky påskepynt, synes jeg.

Så her i huset begrenser pynten seg til guttungens barnehageproduserte påskepynt og en vase tulipaner.

Tulipaner er flott! :)

Skrevet

Påskepynten vår er stort sett hjemmelaget, og av den sorten som ikke hadde vært sååå veldig søt om det ikke hadde vært for at det er ungene som har lagd den :o)

Foreløpig er det bare årets nyanskaffelser som er kommet på plass, hvilket vil si en vindskjev kylling med flosshatt (VELDIG fin!!) En litt mindre vindskjev, men adskiller mer ustø kylling med topplue (UTROLIG søt!!) og et vindusmaling-bilde.

Når ungene kommer hjem om et par dager,skal vi pynte påskeris. Vi gjemmer de hjemmemalte eggeskallene fra år til år, så påskeriset begynner å bli *litt* overdimensjonert digert etter hvert:o)

Jeg er nok litt sentimental når det gjelder ungene. Ser for meg de svette, klossete små hendene som har strevd sånn i all hemmelighet i barnehage eller skole, for NÅ skal mamma bli glad, nå! (sukk)

:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn gule servietter og gule stearinlys, men har ellers ikke noe påskepynt.

Skrevet

Gule liljer, tre lysestaker med gule lys i, og et par gul brikker, samt noe poden har laget :-)

Skrevet

Guttungen har lært i barnehagen at det skal pyntes til påske, så jeg har måttet handle inn diverse i gult. "Vi må søpe syllinger, mamma". Vi har kyllinger, duk, lys, påskeris med egg på, pluss diverse som sønnen har laget selv.

Jeg prøver å få ham til å godta at det bare er kjøkkenet som skal påskepyntes. Jeg orker bare ikke å ha kyllinger over hele huset. Ikke snakk om!

Skrevet

Jeg har lyst til å pynte litt, men problemet er at gult ikke passer med de øvrige fargene. Teppet under spisestuemøblene har mye rødt i seg, og den samme rødfargen er i setet på stolene.

Hva gjør man da?

1. Får dispensasjon fra regler om hvilke farger som går sammen, og vedtar at gult og rødt er OK

2. Driter i å pynte

3. Kjøper nye møbler og nytt teppe som passer til gult

Skrevet

Jeg har lyst til å pynte litt, men problemet er at gult ikke passer med de øvrige fargene. Teppet under spisestuemøblene har mye rødt i seg, og den samme rødfargen er i setet på stolene.

Hva gjør man da?

1. Får dispensasjon fra regler om hvilke farger som går sammen, og vedtar at gult og rødt er OK

2. Driter i å pynte

Du kan velge påskepynt med litt farger! Min venninne som har det så pent hjemme -har en svær høne i grov cord som sitter slapt hengende over tv'en - den har mye grønt og oker i seg. Veldig fint!

hare1365380455
Skrevet

Hva gjør man da?

2. Driter i å pynte

Du kan kjøpe egne påskemøbler, og så setter du de bort etter påsken.... Men det blir kanskje litt trangt med alle julemøblene? ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har noe ungene har laget + et par ting til på kjøkkenet.

Skrevet

Du kan kjøpe egne påskemøbler, og så setter du de bort etter påsken.... Men det blir kanskje litt trangt med alle julemøblene? ;)

Godt forslag!

Skrevet

Du kan velge påskepynt med litt farger! Min venninne som har det så pent hjemme -har en svær høne i grov cord som sitter slapt hengende over tv'en - den har mye grønt og oker i seg. Veldig fint!

Det var jo en tanke, ja. Jeg trodde alt var i gult.

Skrevet

Jeg har kjøpt sånne mini-påskeliljer, også har ungene laga masse greier på skole, SFO og barnehage som må henges opp. Har bare pynta ved spisebordet i stua.

Mulig jeg tar inn noen gåsunger og henger opp egg på dem, men vi drar på hytta torsdag, så det er ikke så mye vits kanskje...

Skrevet

Hybelkaniner!

Pga mye å gjøre,e r vaskinga utsatt til over påske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...