Gå til innhold

Nickskifte

Anbefalte innlegg

Gjest snoppen
Skrevet

Oi, ikke mindre? Takk som byr.

c",)

Helt i orden:)

Skrevet

Håper svigers har med en Robert da, for da blir det ikke fult så ille.

Skrevet

Velkommen etter :-)

Huff, det der var nesten litt flaut. Også jeg som elsker den serien...

hare1365380455
Skrevet

Jeg fikk skikkelig Alle elsker Raymond-flash da jeg leste det... Kanskje det har noe med det å gjøre?

Det var nok derfor ja! (Jeg måtte lese det her før jeg forsto det.....) :)

Gjest Debra S
Skrevet

Gratulerer med nytt nick!

Kjenner svigers til dette nicket eller??

=)

he he. svigers vet hva en pc er, men har aldri hørt om DOL- og ikke har jeg tenkt å fortelle dem om det heller. =)

Gjest Debra S
Skrevet

Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom nickskifte og flyttinga til svigers...

Enlighten me, Debra.

Jeg ser i tråden at du har fått svar og at lyset ble slått på.

Jeg får dem ikke rett over gata- men nær nok likevel i forhold til betryggende 52 mil..

Gjest Debra S
Skrevet

Jeg får gratulere deg med nytt nick, men kondulere med grunnen til det.

Har svigersene dine kjøpt seg hus nå i nærheten av dere, eller leter de etter en bolig?

De skal selge ila forsommeren, så flytter de nedover og skal leie leilighet mens de ser etter det de har lyst å kjøpe.

Gjest Debra S
Skrevet

Håper svigers har med en Robert da, for da blir det ikke fult så ille.

Robert bort i utlandet med sin frue. Heldiggrisen. (og han vet det.)

Gjest Debra S
Skrevet

Ok, fint nytt nick! :)

Fint, og høyst passende. takk.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De skal selge ila forsommeren, så flytter de nedover og skal leie leilighet mens de ser etter det de har lyst å kjøpe.

Du får prøve å påvirke dem til å kjøpe så langt unna som mulig, da. Så krysser vi fingrene for deg så lenge...

Gjest M.Angelica
Skrevet

he he. svigers vet hva en pc er, men har aldri hørt om DOL- og ikke har jeg tenkt å fortelle dem om det heller. =)

Man vet aldri. Hvor ofte er du egentlig på eldreforumet og sjekker? ;o)

Skrevet

Jeg ser i tråden at du har fått svar og at lyset ble slått på.

Jeg får dem ikke rett over gata- men nær nok likevel i forhold til betryggende 52 mil..

Sukk, ja det lyset lot virkelig vente på seg...

Er svigers like slitsomme som den "virkelige" Debra sine?

Gjest Debra S
Skrevet

Sukk, ja det lyset lot virkelig vente på seg...

Er svigers like slitsomme som den "virkelige" Debra sine?

tja..... du kan jo sjekke min "svigerblogg" her inne fra mars da de var her på besøk.

Klemma er vel at de er veldig greie og hjelpsomme- har stilt opp både økonomisk og praktisk MEN de er så utrolig slitsomme, og krever jammen meg "tilbkaebetaling" i form av å skulle ha greie på absolutt alt, hva vi gjør, hva vi spiser, økonomien- svigerfar spurte en gang om å få se på budsjettet vårt. Vi er uhøflige hvis jeg er borte f.eks to kvelder i løpet av et fjortendagersbesøk. Vi har tilbrakt ALLE ferier og høytider sammen med dem de siste 11 årene fordi vi "skylder" dem det etc.

Så jeg veit ikke helt om den økonomiske hjelpen var verdt det.... men men. Nå er det nye tider. De fikk problemer med pusten da vi erklærte at skattekronene i år går til...... *trommehvirvel* en uke i Danmark! juhu!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...