Gå til innhold

Jeg har funnet ut...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

at det i grunnen er ganske gøy å vaske. Ihvertfall nå når jeg er hjemme alene og ingen går etter meg og roter til igjen.

Gjest superduper135
Skrevet

Ja d er det, jeg vaska tv-stua i dag, og sitter nå og koser meg foran datan, mann og barn dro på to-dagers påskerferie, og bare tanken på at i morgen etter jobben så er dette rommet like rent - ikke en smule på golvet! d gir meg nesten et kick. Får nyte d så legne d varer!

mariaflyfly
Skrevet

Ja, da det er bare å legge turen hit! Her der det nemlig ikke ut... :(

Skrevet

Ja, det er det, spesielt når alle sammen sover, man må være stille, og klokka er blitt så langt over midnatt at man egentlig burde ha sovet for lenge siden!

:-D

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, da det er bare å legge turen hit! Her der det nemlig ikke ut... :(

He he, jeg har flere prosjekter jeg har tenkt å gjennomføre her hjemme serru, men neste år kanskje?

Nå har jeg sovet på sofaen fra 17.00 til 19.30, og det var like ryddig og fint da jeg våknet:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja d er det, jeg vaska tv-stua i dag, og sitter nå og koser meg foran datan, mann og barn dro på to-dagers påskerferie, og bare tanken på at i morgen etter jobben så er dette rommet like rent - ikke en smule på golvet! d gir meg nesten et kick. Får nyte d så legne d varer!

"Får nyte d så legne d varer!"

Ja, for plutselig er de hjemme igjen.

Jeg følte at jeg hadde et hav av tid, så i et svakt øyeblikk fikk jeg et anfall av "snillisme" eller smisking og tilbød meg og jobbe fulle dager på jobben, fordi kollegaen min er på påsketur.

Kan du fatte hva jeg tenkte på?

Men sjefen ble glad da ihvertfall.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, det er utrolig stor forskjell på å gjøre rent når ungene er borte, i forhold til når de er hjemme.

Og bare det å rekke å nyte at det er reint og ryddig før ungene har sølt og rotet er deilig.

Har du noe tid til overs er du hjertelig velkommen hit.

Ha en god påske.

Skrevet

Når man kan konsentrere seg om jobben, så er det ikke så ille. Men når man blir avbrutt hvert 20. sekund av "Mammaaaaaaaaaa!", da er det kjedelig da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Når man kan konsentrere seg om jobben, så er det ikke så ille. Men når man blir avbrutt hvert 20. sekund av "Mammaaaaaaaaaa!", da er det kjedelig da!

Jeg kjenner til det ja:)

mariaflyfly
Skrevet

He he, jeg har flere prosjekter jeg har tenkt å gjennomføre her hjemme serru, men neste år kanskje?

Nå har jeg sovet på sofaen fra 17.00 til 19.30, og det var like ryddig og fint da jeg våknet:)

Ikke verst! :)

Nå skal det sies at jeg er en jævel på å vaske vinduer, så vi kan kanskje gjøre en deal der? ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke verst! :)

Nå skal det sies at jeg er en jævel på å vaske vinduer, så vi kan kanskje gjøre en deal der? ;)

Det kunne vi ha gjort, men jeg vasket vinduer i går jeg:)

Men...ja neste gang det behøves tar jeg kontakt. Å vaske vinduer er egentlig det verste jeg gjør. Jeg sliter slik for å få dem ordenlige fine.

mariaflyfly
Skrevet

Det kunne vi ha gjort, men jeg vasket vinduer i går jeg:)

Men...ja neste gang det behøves tar jeg kontakt. Å vaske vinduer er egentlig det verste jeg gjør. Jeg sliter slik for å få dem ordenlige fine.

Nylonsvask er tingen. Lærte det av mormor :)

Skrevet

Ja, det kan være gøy.

I dag har jeg vært flink og ryddet kontoret/ gjesterommet og soverommet til mannen og meg. Der så det virkelig ut, altså! Uff.

Mannen har vasket golv i 1. etasjen, så han har også vært flink.

Skrevet

Nei. Nei. Nei.

Det er veldig gøy når man nettopp HAR vasket.

Og hvis man er alene hjemme, så varer "nettopp HAR vasket" litt lengre enn ellers :o)

Skrevet

Det må jo være kjekt å ha noen å skylde på når det rotes til igjen da. Jeg klarer nemlig det på egenhånd jeg, trenger ikke hjelp nei....

Skrevet

Det må jo være kjekt å ha noen å skylde på når det rotes til igjen da. Jeg klarer nemlig det på egenhånd jeg, trenger ikke hjelp nei....

Samme her. Her i huset har jeg sluttet å skylde på barna - det ER jeg som roter!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nylonsvask er tingen. Lærte det av mormor :)

Det rådet tar jeg i mot. Jeg bruker en spruteflaske med blått innhold.

Gnikker og gnur til jeg blir helt sliten i armene.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det kan være gøy.

I dag har jeg vært flink og ryddet kontoret/ gjesterommet og soverommet til mannen og meg. Der så det virkelig ut, altså! Uff.

Mannen har vasket golv i 1. etasjen, så han har også vært flink.

I tillegg til vanlig vasking, har jeg gjort slike ting som jeg gjør litt for skjelden.

Vasket kjøleskapet grundig, renset komfyren osv.

Blir mye husmorskryt her nå ja:o)

Akkurat nå gjør jeg noe jeg aldri har gjort før. Jeg drikker vin helt mutters alene. Jeg fant pappvinen stående oppå kjøleskapet da jeg skulle vaske der.

Han skulle sett meg nå mannen min, han som klager på at jeg drikker for lite:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vik fra meg, du syke, syke menneske.

:-)

*Skål*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...