Gå til innhold

Jeg har funnet ut...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det må jo være kjekt å ha noen å skylde på når det rotes til igjen da. Jeg klarer nemlig det på egenhånd jeg, trenger ikke hjelp nei....

Jeg roter aldri:o)

*host host*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det er det, spesielt når alle sammen sover, man må være stille, og klokka er blitt så langt over midnatt at man egentlig burde ha sovet for lenge siden!

:-D

Du er sånn nattemenneske du også?

Jeg også:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det kan være gøy.

I dag har jeg vært flink og ryddet kontoret/ gjesterommet og soverommet til mannen og meg. Der så det virkelig ut, altså! Uff.

Mannen har vasket golv i 1. etasjen, så han har også vært flink.

Dere har sånn kombinert kontor gjesterom dere også?

Vi også.

Skrevet

Dere har sånn kombinert kontor gjesterom dere også?

Vi også.

Innmari irriterende når vi har overnattingsbesøk. Da får jeg ikke dola!

mariaflyfly
Skrevet

Det rådet tar jeg i mot. Jeg bruker en spruteflaske med blått innhold.

Gnikker og gnur til jeg blir helt sliten i armene.

Nylonvask og mikrofiberklut neste gang! ;)

mariaflyfly
Skrevet

Innmari irriterende når vi har overnattingsbesøk. Da får jeg ikke dola!

Du må få deg laptop, vettu! :) *rutinert*

Skrevet

Du er sånn nattemenneske du også?

Jeg også:)

Ja, jeg er kanskje det? Liker å være oppe om natta, men samtidig så er det vanvittig deilig å sove om natta også :)

Man får i alle fall utrettet mye på den tida av døgnet...

Sitter på jobb nå da, og sliter med å holde meg våken, så jeg vet ikke om jeg er noe utpreget nattmenneske sånn sett :)

amerikafareren
Skrevet

Ja, jeg er kanskje det? Liker å være oppe om natta, men samtidig så er det vanvittig deilig å sove om natta også :)

Sitter på jobb nå da, og sliter med å holde meg våken, så jeg vet ikke om jeg er noe utpreget nattmenneske sånn sett :)

Ingen er så utpreget nattemenneske at tiden mellom fire og seks ikke blir tøff å holde seg våken. Jeg er glad at jeg har sluttet med de greiene;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er vanlivis i seng 23.30-12.00 på hverdager..

Men i går sov jeg på sofaen fra 17.00 - 19.30 og da var jeg selvfølgelig lys våken i går kveld gitt.

Litt hardt å stå opp i dag, men det hjalp med litt kaffe og er våken nå, menjeg får det vel igjen utpå dagen tenker jeg.

Skrevet

Ingen er så utpreget nattemenneske at tiden mellom fire og seks ikke blir tøff å holde seg våken. Jeg er glad at jeg har sluttet med de greiene;)

Jeg er som regel kjempetrøtt i ellevetida på kvelden, så våkner jeg til ut over natta. Får en ny trøttperiode i femtida om morran, samtidig som jeg blir skikkelig urven.

Det var godt å komme hjem til senga si i morges, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...