Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det må jo være kjekt å ha noen å skylde på når det rotes til igjen da. Jeg klarer nemlig det på egenhånd jeg, trenger ikke hjelp nei.... Jeg roter aldri:o) *host host* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, det er det, spesielt når alle sammen sover, man må være stille, og klokka er blitt så langt over midnatt at man egentlig burde ha sovet for lenge siden! :-D Du er sånn nattemenneske du også? Jeg også 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, det kan være gøy. I dag har jeg vært flink og ryddet kontoret/ gjesterommet og soverommet til mannen og meg. Der så det virkelig ut, altså! Uff. Mannen har vasket golv i 1. etasjen, så han har også vært flink. Dere har sånn kombinert kontor gjesterom dere også? Vi også. 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Dere har sånn kombinert kontor gjesterom dere også? Vi også. Innmari irriterende når vi har overnattingsbesøk. Da får jeg ikke dola! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det rådet tar jeg i mot. Jeg bruker en spruteflaske med blått innhold. Gnikker og gnur til jeg blir helt sliten i armene. Nylonvask og mikrofiberklut neste gang! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Innmari irriterende når vi har overnattingsbesøk. Da får jeg ikke dola! Du må få deg laptop, vettu! *rutinert* 0 Siter
Line Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Du er sånn nattemenneske du også? Jeg også Ja, jeg er kanskje det? Liker å være oppe om natta, men samtidig så er det vanvittig deilig å sove om natta også Man får i alle fall utrettet mye på den tida av døgnet... Sitter på jobb nå da, og sliter med å holde meg våken, så jeg vet ikke om jeg er noe utpreget nattmenneske sånn sett 0 Siter
amerikafareren Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, jeg er kanskje det? Liker å være oppe om natta, men samtidig så er det vanvittig deilig å sove om natta også Man får i alle fall utrettet mye på den tida av døgnet... Sitter på jobb nå da, og sliter med å holde meg våken, så jeg vet ikke om jeg er noe utpreget nattmenneske sånn sett Ingen er så utpreget nattemenneske at tiden mellom fire og seks ikke blir tøff å holde seg våken. Jeg er glad at jeg har sluttet med de greiene;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, jeg er kanskje det? Liker å være oppe om natta, men samtidig så er det vanvittig deilig å sove om natta også Man får i alle fall utrettet mye på den tida av døgnet... Sitter på jobb nå da, og sliter med å holde meg våken, så jeg vet ikke om jeg er noe utpreget nattmenneske sånn sett Jeg er vanlivis i seng 23.30-12.00 på hverdager.. Men i går sov jeg på sofaen fra 17.00 - 19.30 og da var jeg selvfølgelig lys våken i går kveld gitt. Litt hardt å stå opp i dag, men det hjalp med litt kaffe og er våken nå, menjeg får det vel igjen utpå dagen tenker jeg. 0 Siter
Line Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ingen er så utpreget nattemenneske at tiden mellom fire og seks ikke blir tøff å holde seg våken. Jeg er glad at jeg har sluttet med de greiene;) Jeg er som regel kjempetrøtt i ellevetida på kvelden, så våkner jeg til ut over natta. Får en ny trøttperiode i femtida om morran, samtidig som jeg blir skikkelig urven. Det var godt å komme hjem til senga si i morges, ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.