Gå til innhold

Hva syns du er best av disse to alternativene?

Anbefalte innlegg

Gjest GladJenteSomVilHaTips

Jeg er på utkikk etter en kjekk ung mann og vil derfor selvfølgelig ta meg så godt ut som mulig. Nå har det seg slik at jeg har to ”utseender” å velge mellom, og tenkte høre hva dere der ute kunne foretrekke. Jeg forandrer meg meget når jeg går på p-pillen ser du. Så her kommer positive og negative sider med p-pillen utseendemessig:

På pillen (diane):

Positivt: - Brystene mine blir fyldigere og fyller en b-cup (!)

- Ingen kviser på rumpen, og svært få i annsiktet

Negative bivirkninger: - Har allerede ridebukselår, og disse blir enda mer markert og tar en del oppmerksomhet, og jeg får en finfin bilring rundt magen

- annsiktet mitt blir litt pløsete, og antydningen til kinnbein forsvinner.

Uten pillen(/andre p-pillemerker):

- Positive: -Jeg har antydning til kinnbein/litt slankere i annsiktet

- Jeg er slankere rundt midjen og lår (men har dog litt ridebukselår likevel)

Negative: -Knøttsmå bryster, har strengt tatt ikke behov for en bh (fyller op en halv a-cup)

- Får litt kviser på rumpa, og har litt flere kviser i ansiktet enn når jeg går på pillen.

Så, hva sier dere? -klarer ikke helt bestemme meg.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest KariKruskakli

Er litt usikker på om dette er et seriøst innlegg, men jeg får svare som om det er det.

Jeg ville ha gått for mindre pupper og mindre pløsete ansikt.

Hvis du får pløsete ansikt må det være noe i disse pillene som ikke er bra for deg.

Gutter er ikke så puppefikserte, som mange jenter skal ha det til.

I mine ører høres det ut som kviser vs kraftiger kropp.

Jeg ville valgt den kraftige kroppen og heller prøvd å trene mer(og dermed se om jeg ble kvitt både kviser og kraftigere kropp!).

Funka ikke det, så kommer det an på -hvor- mye kviser vi snakker om her..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...