Gjest kvalt Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 En jente i bofelleskapet vårt bruker noe merkelige greier etter at hun har dusjet. Det stinker ihvertfall myggspray, det sprer seg over hele stua og kjøkkenet, og dampen fra sprayen er sånn som ligger lenge i lufta og får oss til å hoste og harke. Det lukter så innmari vondt, og det er ikke til å holde ut. Lufter som bare det her nå, men det hjelper ikke. Hva kan jeg si uten å fornærme henne? 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Si at du har problemer med den greia hennes, og spør om det er mulig for henne å bytte merke eller duft. 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Gjem eller kast den sprayen hennes... Og - nei - du har ikkkkkkke sett den... *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Gjem eller kast den sprayen hennes... Og - nei - du har ikkkkkkke sett den... *S* "Den har vi ikke sett!" ;o) 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 "Den har vi ikke sett!" ;o) Du kan så si, M. Angelica. Og - kanskje har du rett? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Du kan så si, M. Angelica. Og - kanskje har du rett? Jeg har alltid rett! ;o) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Gjem eller kast den sprayen hennes... Og - nei - du har ikkkkkkke sett den... *S* Da kjøper hun kanskje en ny? 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Da kjøper hun kanskje en ny? Ja, men... Kanskje hun får en annen type deo i gave? Tilfeldigvis? *S* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, men... Kanskje hun får en annen type deo i gave? Tilfeldigvis? *S* He he, tilfeldigvis ja 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Si at du er overfølsom ovenfor visse lukter, og foreslå et annet merke. Beskriv det som ditt problem, da blir det lettere å få ta det opp. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 "Den har vi ikke sett!" ;o) "Har vi sett trommesettet? Nei, det har vi ikk-ikke sett!" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 "Har vi sett trommesettet? Nei, det har vi ikk-ikke sett!" Smil min due! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.