Gå til innhold

Avslører skrivestilen meg?

Anbefalte innlegg

Gjest avslører dere meg?
Skrevet

Jeg er spent på en ting. Er det noen som klarer å gjette hvem jeg er, ut i fra skrivestil?

Nå setter jeg fokus på å skrive mest mulig likt mine andre innlegg (det er ikke enkelt!), så får vi se.

Jeg kommer tilbake med avsløringen i morra. Og, sorry, Webmaster for at jeg kommer til å bruke to nick i samme tråd!

På forhånd takk for svar.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• org

8

• Amiga

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest bryr meg ikke
Skrevet

GJESP GJESP for et utroligt kjedelig innlegg!!

Gjest avslører dere meg?
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem du er! :P

Hvem da?

Nå må jeg passe meg, så jeg ikke outer meg her!

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig på sånne gjetteleker, men èn ting er vaffal sikkert, og det er at du ikke er meg.

*veldig lur*

Gjest ja-ha-d
Skrevet

GJESP GJESP for et utroligt kjedelig innlegg!!

Snakk om tørka reinskinn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvem da?

Nå må jeg passe meg, så jeg ikke outer meg her!

Jeg vil holde det litt for meg selv først ;)

Gjest ja-ha-d
Skrevet

Jeg tipper du er KariKruskakli!

Hun er ikke _så_ barnslig.

Gjest togli
Skrevet

Hun er ikke _så_ barnslig.

Det er jammen godt at ikke alle innlegg er like seriøse. Lenge leve barnsligheten :-)

Gjest ja-ha-d
Skrevet

Det er jammen godt at ikke alle innlegg er like seriøse. Lenge leve barnsligheten :-)

Det er jeg enig i deg i, men det var ikke det jeg mente.

Gjest togli
Skrevet

Det er jeg enig i deg i, men det var ikke det jeg mente.

Hva mente du da?

Teskje takk ;-)

Gjest ja-ha-d
Skrevet

Hva mente du da?

Teskje takk ;-)

At noen her inne faktisk er barnsligere enn andre, dette legger man merke til etter hvert;)

Gjest togli
Skrevet

At noen her inne faktisk er barnsligere enn andre, dette legger man merke til etter hvert;)

Joda, jeg har vært her i maaaange år, så det vet jeg. Kjekt at ikke alle er like :-)

Gjest togli
Skrevet

Hmm, så du tror ikke KK kan finne på å skrive på denne måten? Hvem tror du det er da?

Lurer på om jeg får sove i natt ;-)

Gjest ja-ha-d
Skrevet

Hmm, så du tror ikke KK kan finne på å skrive på denne måten? Hvem tror du det er da?

Lurer på om jeg får sove i natt ;-)

Ring meg på 930 61 771 så skal jeg fortelle;)

Skrevet

Det er ikke lett på avsløre noen på et enkelt innlegg. Da skal de ha en ganske markant skrivestil:-) De fleste avslører seg på sikt. Man tar dem på ord og vendinger som er lett gjenkjennelige, og på personlige opplysninger de kommer med når de begynner å føle seg trygge i det nye nicket.

Noen få tar man med én gang. Amerikafareren kjente jeg igjen fra første innlegg, men jeg tror ikke hun gjorde noe seriøst forsøk på å skjule seg heller;-)

Gjetter på kruskakli, men det blir bare gjetning, pluss at jeg ser hun er her nå.

Gjest avslører dere meg?
Skrevet

Alle har hittil gjettet feil.

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...