Gjest avslører dere meg? Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er spent på en ting. Er det noen som klarer å gjette hvem jeg er, ut i fra skrivestil? Nå setter jeg fokus på å skrive mest mulig likt mine andre innlegg (det er ikke enkelt!), så får vi se. Jeg kommer tilbake med avsløringen i morra. Og, sorry, Webmaster for at jeg kommer til å bruke to nick i samme tråd! På forhånd takk for svar. 0 Siter
Gjest bryr meg ikke Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 GJESP GJESP for et utroligt kjedelig innlegg!! 0 Siter
Gjest avslører dere meg? Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg tror jeg vet hvem du er! Hvem da? Nå må jeg passe meg, så jeg ikke outer meg her! 0 Siter
muriel Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er skikkelig dårlig på sånne gjetteleker, men èn ting er vaffal sikkert, og det er at du ikke er meg. *veldig lur* 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 GJESP GJESP for et utroligt kjedelig innlegg!! Snakk om tørka reinskinn. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hvem da? Nå må jeg passe meg, så jeg ikke outer meg her! Jeg vil holde det litt for meg selv først 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg tipper du er KariKruskakli! Hun er ikke _så_ barnslig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hun er ikke _så_ barnslig. Det er jammen godt at ikke alle innlegg er like seriøse. Lenge leve barnsligheten :-) 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er jammen godt at ikke alle innlegg er like seriøse. Lenge leve barnsligheten :-) Det er jeg enig i deg i, men det var ikke det jeg mente. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er jeg enig i deg i, men det var ikke det jeg mente. Hva mente du da? Teskje takk ;-) 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hva mente du da? Teskje takk ;-) At noen her inne faktisk er barnsligere enn andre, dette legger man merke til etter hvert;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 At noen her inne faktisk er barnsligere enn andre, dette legger man merke til etter hvert;) Joda, jeg har vært her i maaaange år, så det vet jeg. Kjekt at ikke alle er like :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 At noen her inne faktisk er barnsligere enn andre, dette legger man merke til etter hvert;) Hmm, så du tror ikke KK kan finne på å skrive på denne måten? Hvem tror du det er da? Lurer på om jeg får sove i natt ;-) 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hmm, så du tror ikke KK kan finne på å skrive på denne måten? Hvem tror du det er da? Lurer på om jeg får sove i natt ;-) Ring meg på 930 61 771 så skal jeg fortelle;) 0 Siter
tonie Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er ikke lett på avsløre noen på et enkelt innlegg. Da skal de ha en ganske markant skrivestil:-) De fleste avslører seg på sikt. Man tar dem på ord og vendinger som er lett gjenkjennelige, og på personlige opplysninger de kommer med når de begynner å føle seg trygge i det nye nicket. Noen få tar man med én gang. Amerikafareren kjente jeg igjen fra første innlegg, men jeg tror ikke hun gjorde noe seriøst forsøk på å skjule seg heller;-) Gjetter på kruskakli, men det blir bare gjetning, pluss at jeg ser hun er her nå. 0 Siter
Gjest avslører dere meg? Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Alle har hittil gjettet feil. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.