Gjest glaice Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 *S*'ene er et hint, da. Og jeg er ikke Lillemus eller flisa, men en annen trønder. er flisa trønder???? trodde ho var fra plankebyen??? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 SØREN!!! *S* Hehe, den fella er det lett å gå i! 0 Siter
Amiga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 *S*'ene er et hint, da. Og jeg er ikke Lillemus eller flisa, men en annen trønder. Haha! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hurra..jeg hadde rett.. Bare spør Ulvinnen! Det er riktig, M.Angelica sa at det var org på msn til meg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er riktig, M.Angelica sa at det var org på msn til meg Takk, kjære ;o) 0 Siter
Gjest ja-ha-d Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 er flisa trønder???? trodde ho var fra plankebyen??? Hun er sikkert inportert:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Takk, kjære ;o) Bare hyggelig, elskling :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 *S*'ene er et hint, da. Og jeg er ikke Lillemus eller flisa, men en annen trønder. Nattesøvnen er redda!! :-)) 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hurra..jeg hadde rett.. Bare spør Ulvinnen! Jeg hadde det på følelsen, skjønner du. Derfor sa jeg i et annet innlegg her at jeg tror du har rett! Og jeg tror jeg skal slutte med *S*'ene, altså! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg hadde det på følelsen, skjønner du. Derfor sa jeg i et annet innlegg her at jeg tror du har rett! Og jeg tror jeg skal slutte med *S*'ene, altså! Hi hi..jeg har avslørt mange ;o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Alle har hittil gjettet feil. *S* Morsan? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Morsan? Velkommen etter KKK.. Org har allerde avslørt seg ;o) 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Morsan? Synd jeg outet meg, altså, for dette var moro! Selv om enkelte hevder at det var barnslig. Neida, det var det ikke, næ-næ-næ! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Velkommen etter KKK.. Org har allerde avslørt seg ;o) Ah, jeg flyr mellom husarbeid og pc`en og kan ikke få med meg alt:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Synd jeg outet meg, altså, for dette var moro! Selv om enkelte hevder at det var barnslig. Neida, det var det ikke, næ-næ-næ! Ja, og jeg så at noen hevdet at JEG ikke kunne være så barnslig. Nesten så jeg ble litt fornærmet over å bli sett på som så voksen og anstendig. Det er jo det samme som tørr og kjedelig:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ah, jeg flyr mellom husarbeid og pc`en og kan ikke få med meg alt:) Er ikke du Superwoman da? ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, og jeg så at noen hevdet at JEG ikke kunne være så barnslig. Nesten så jeg ble litt fornærmet over å bli sett på som så voksen og anstendig. Det er jo det samme som tørr og kjedelig:) Det er bare fordi du ikke har en klassevenninne på dol likevel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.