Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Er ikke du Superwoman da? ;o) Jo, i dag kanskje:o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er bare fordi du ikke har en klassevenninne på dol likevel Det morsomste var at vi greide å lure noen:) Når jeg fleiper er det ingen som skjønner at jeg fleiper en gang. Bortsett fra deg da:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det morsomste var at vi greide å lure noen:) Når jeg fleiper er det ingen som skjønner at jeg fleiper en gang. Bortsett fra deg da:) Det var jo mange som ble lurt! Så jeg er nok ikke regnet for å være noen spøkefugl her inne jeg heller. Vi får ta det igjen :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det var jo mange som ble lurt! Så jeg er nok ikke regnet for å være noen spøkefugl her inne jeg heller. Vi får ta det igjen :-) "Så jeg er nok ikke regnet for å være noen spøkefugl her inne jeg heller" Joda, det er du:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 "Så jeg er nok ikke regnet for å være noen spøkefugl her inne jeg heller" Joda, det er du:) "Joda, det er du:)" Takk! Det tar jeg som et kompliment :-D 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 "Joda, det er du:)" Takk! Det tar jeg som et kompliment :-D Ja, det bør du gjøre:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja, det bør du gjøre:) :-) You made my day! 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg skriver sjeldent her, men jeg leser i blant, men har likevel en viss formening.. ;-) Flisa? Kan godt hende jeg er helt på bærtur, men det er i hvert fall mitt forslag (uten å ha lest alle andres svar...) 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg skriver sjeldent her, men jeg leser i blant, men har likevel en viss formening.. ;-) Flisa? Kan godt hende jeg er helt på bærtur, men det er i hvert fall mitt forslag (uten å ha lest alle andres svar...) Nei, jeg presterte å oute meg selv. Uff. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nå er det jo ikke alle som skriver på en så fremtredende måte at det er mulig å kjenne de igjen ut fra et eller to nøytrale innlegg, da :-) "..........................................." 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nå er det jo ikke alle som skriver på en så fremtredende måte at det er mulig å kjenne de igjen ut fra et eller to nøytrale innlegg, da :-) "..........................................." Nei, men jeg klarte etter kort til å oute meg... 0 Siter
org Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nei, men jeg klarte etter kort til å oute meg... - tid - skulle det stå. 0 Siter
Gjest flisa, anonym for øyeblikket Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nå er det jo ikke alle som skriver på en så fremtredende måte at det er mulig å kjenne de igjen ut fra et eller to nøytrale innlegg, da :-) "..........................................." Men kjenner du igjen meg'a? "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg skriver sjeldent her, men jeg leser i blant, men har likevel en viss formening.. ;-) Flisa? Kan godt hende jeg er helt på bærtur, men det er i hvert fall mitt forslag (uten å ha lest alle andres svar...) Nei - gudameg - da hadde jeg skrevet SÅNN....og SLik - -opg sånn. 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 flisa? NEI! for svarte! - jeg skriver jo sånn og SÅNN!!! - - - og slik......vettø 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hm... *S*, sier du. Begynner ikke disse *S*-ene å bli litt ut? Tipper at du er en av "gamlingene" her. flisa eller Lillemus? Vi har deg snart;-) SLUTT! 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 ha ha ha Flisa og Lillemus er sånne som kan finne på slike innlegg.... Jeg sitter og aner fred og ingen fare og ser en spennende film på tv med gubben - og så gjetter dere her inne at jeg er SÅ barnslig som denne org! HA! 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 er flisa trønder???? trodde ho var fra plankebyen??? Jeg er trønder som bor ved Moss - det er ingen plankeby. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.