asterix Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Å jobbe med barn gjør man jo i et et utall forskjellige yrker da, så det sier jo lite om hvilket yrke du har... Du kan jo være alt fra barnelege til dagmamma... ;-) 0 Siter
Gjest Smail Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Å jobbe med barn gjør man jo i et et utall forskjellige yrker da, så det sier jo lite om hvilket yrke du har... Du kan jo være alt fra barnelege til dagmamma... ;-) Og du kan være mamma-husmor, da jobber du også med barn! 0 Siter
asterix Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Og du kan være mamma-husmor, da jobber du også med barn! Ikke akkurat et yrke da... 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 personlig assistent (og student i tillegg men det er jo ikke yrke da) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 JEg jobber med syke mennesker når jeg jobber. Men for tiden jobber jeg "bare" hjemme med 3 barn. 0 Siter
Idéfix Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Å jobbe med barn gjør man jo i et et utall forskjellige yrker da, så det sier jo lite om hvilket yrke du har... Du kan jo være alt fra barnelege til dagmamma... ;-) Hehe, ser poenget. Jeg er førskolelærer og jeg syns jeg har verdens fineste jobb. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hehe, ser poenget. Jeg er førskolelærer og jeg syns jeg har verdens fineste jobb. men du tjener jo så dårlig:-( ? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg er til vanlig allmennlærer, men de siste par årene har jeg vært hjemmearbeidende mamma :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jobber med økonomi og administrasjon. 0 Siter
Juneau Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har Norges mest utskjelte jobb akkurat nå - nest etter piloter og flygeledere muligens - purser i SAS Braathens. 0 Siter
gripp Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har Norges mest utskjelte jobb akkurat nå - nest etter piloter og flygeledere muligens - purser i SAS Braathens. Døh..siden du har greie på dette..jeg liker å kjøpe en kopp kaffe og lese dagens avis ombord hos dere. Men ofte er turene korte, og tiden til servering knapp. Til saken; jeg betaler en helvetes masse penger for å reise, og får derfor gleden av å kunne sette meg på rad 4-6 (på radene 1,2,3 får jeg ikke plass til bag'en min i hylla). Men kaffeserveringa forfra kommer så sent i gang at jeg knapt får helt i melka, før vi får beskjed om å slå opp bordet. De som starter servering bakfra, er mye tidligere ute og lavprispassasjerene får dermed kaffen mye tidligere. Ingen stor sak naturligvis, men en halvtime eller så, uten mobiltelefon og med kaffe og ferske aviser, er et lite høydepunkt skjønner du, og da kan jeg ikke sitte og vente på at dere få fikla fra dere der framme. Ta det opp, du. 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tolk i retten og på sykehuset. Vikar på konsulatet. 0 Siter
Juneau Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Døh..siden du har greie på dette..jeg liker å kjøpe en kopp kaffe og lese dagens avis ombord hos dere. Men ofte er turene korte, og tiden til servering knapp. Til saken; jeg betaler en helvetes masse penger for å reise, og får derfor gleden av å kunne sette meg på rad 4-6 (på radene 1,2,3 får jeg ikke plass til bag'en min i hylla). Men kaffeserveringa forfra kommer så sent i gang at jeg knapt får helt i melka, før vi får beskjed om å slå opp bordet. De som starter servering bakfra, er mye tidligere ute og lavprispassasjerene får dermed kaffen mye tidligere. Ingen stor sak naturligvis, men en halvtime eller så, uten mobiltelefon og med kaffe og ferske aviser, er et lite høydepunkt skjønner du, og da kan jeg ikke sitte og vente på at dere få fikla fra dere der framme. Ta det opp, du. Akkurat det der vil nok variere fra fly til fly.... Forskjellige flytyper/innredning (som betyr forskjellige måter å jobbe på). Hvor mange kabincrew er det på den aktuelle flyvningen. Dessuten er cockpit prioritert fra selskapets side - da de ikke har spisepauser på bakken mer enn hver 3.dag... De må altså få inn sin mat litt brennkvikt for at de skal rekke å fortære den før de starter på nedstigningen. Noen fly har store skap foran med masse plass til bagasje - andre ikke. Men du tar hensyn til bagasjelimiten i kabinen, ikke sant... ;-) Forøvrig kan du glede deg over gratis kaffe resten av påsken dersom du skal ut og fly (og var det opp til meg - gratis kaffe/te til alle for fremtiden). Ser jeg "Gripp" på passasjerlista mi, skal jeg sørge for expressrask servering :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.