Gå til innhold

Hvilket yrke har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

7

• Juneau

4

• Idéfix

3

• asterix

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å jobbe med barn gjør man jo i et et utall forskjellige yrker da, så det sier jo lite om hvilket yrke du har... Du kan jo være alt fra barnelege til dagmamma... ;-)

Gjest Smail
Skrevet

Å jobbe med barn gjør man jo i et et utall forskjellige yrker da, så det sier jo lite om hvilket yrke du har... Du kan jo være alt fra barnelege til dagmamma... ;-)

Og du kan være mamma-husmor, da jobber du også med barn!

Skrevet

Og du kan være mamma-husmor, da jobber du også med barn!

Ikke akkurat et yrke da...

Skrevet

personlig assistent (og student i tillegg men det er jo ikke yrke da)

Skrevet

JEg jobber med syke mennesker når jeg jobber. Men for tiden jobber jeg "bare" hjemme med 3 barn.

Skrevet

Hehe, ser poenget. Jeg er førskolelærer og jeg syns jeg har verdens fineste jobb.

Gjest linnelinn
Skrevet

Hehe, ser poenget. Jeg er førskolelærer og jeg syns jeg har verdens fineste jobb.

men du tjener jo så dårlig:-( ?

Skrevet

Jeg er til vanlig allmennlærer, men de siste par årene har jeg vært hjemmearbeidende mamma :-)

Skrevet

Jobber med økonomi og administrasjon.

Skrevet

Jeg har Norges mest utskjelte jobb akkurat nå - nest etter piloter og flygeledere muligens - purser i SAS Braathens.

Skrevet

Jeg har Norges mest utskjelte jobb akkurat nå - nest etter piloter og flygeledere muligens - purser i SAS Braathens.

Døh..siden du har greie på dette..jeg liker å kjøpe en kopp kaffe og lese dagens avis ombord hos dere. Men ofte er turene korte, og tiden til servering knapp.