Gjest aldri vært i syden Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Noen som ser på dette programmet på TV3? Det gjør jeg og jeg syns det er morsomt.....Morsomt å se hvordan det faktisk er mulig å oppføre seg. Men er de virkelig "ekte" alle disse menneskene? Hva med disse unge jentene som blåttlegger det meste? Kjekt å være foreldre og besteforeldre ....... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 JEg har vært på flere sydenturer, og ALDRI oppført meg slik. Jeg ser på programmet med skrekkblandet fryd. Jeg skammer meg over hvor utrolig teit det går ann å oppføre seg. Samtidig er det litt kuult å se hvordan de dummer seg ut. Men for all del, det er ikke slik de jeg har opplevd oppfører seg... 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har sett og opplevd litt av hvert etter mange år i sydligere strøk. Ikke noe forundrer meg lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.