Gå til innhold

jeg er litt frustrert og rastløs i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut. Jeg har en deadline den 14 på en svær jobb - og jeg sitter klar som et egg for å få det ferdig....men de som skal gi meg underlaget har reist på ferie. Jeg har mast og mast i forrige uke...men det er like tomt i mailboksen i dag.

Jeg kan ikke fordra at tiden min blir misbrukt slik - jeg kunne sittet på verandaen jeg nå - det er DEN knallsola!

GRRRR!!

hare1365380455
Skrevet

Får du tak i det i dag tror du? Lykke til med å bli ferdig!! :)

Skrevet

Får du tak i det i dag tror du? Lykke til med å bli ferdig!! :)

Jeg er helt avhengig av at de sender meg noe - det er snakk om mange timers konsentrert arbeid. Og jeg var så klar! Hadde fått unna mye annet i forrige uke for å ikke misse. De får ta skylda om det ikke blir ferdig. Skikkelig ille er det!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er helt avhengig av at de sender meg noe - det er snakk om mange timers konsentrert arbeid. Og jeg var så klar! Hadde fått unna mye annet i forrige uke for å ikke misse. De får ta skylda om det ikke blir ferdig. Skikkelig ille er det!

Kan du sende sms og si at du MÅ ha det i dag?

Skrevet

Kan du sende sms og si at du MÅ ha det i dag?

jada - det har jeg gjort så klart..:)

Skrevet

..og husk kopi til sjefen deres..

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gjøre jobben selv?

Nei - det handler om varekoder - eankoder etc. som jeg må ha -før jeg kan lage design på noe emballasje.

hare1365380455
Skrevet

Kjipt. Håper det ordner seg!

Skrevet

..og husk kopi til sjefen deres..

Så slem er jeg ikke.....egentlig. Jeg sender blindkopi til min egen sjef - så han ser at jeg har mast på de, og gjort det jeg kan for at alt skal være i orden.

Jeg sitter og er litt forundret over at de har samvittighet til å ta ferie når de har så mye å gjøre. Og deadlinen er satt av konsernet...så ...

Jeg skal gjøre ferdig det jeg kan - uten de opplysningene jeg mangler i alle fall..

:-)

helvetes folk (som jeg egentlig liker veldig godt)

Skrevet

Så slem er jeg ikke.....egentlig. Jeg sender blindkopi til min egen sjef - så han ser at jeg har mast på de, og gjort det jeg kan for at alt skal være i orden.

Jeg sitter og er litt forundret over at de har samvittighet til å ta ferie når de har så mye å gjøre. Og deadlinen er satt av konsernet...så ...

Jeg skal gjøre ferdig det jeg kan - uten de opplysningene jeg mangler i alle fall..

:-)

helvetes folk (som jeg egentlig liker veldig godt)

En kopi til din egen sjef, kan jo gjøre nytten det også.

Poenget er å ikke bli sittende med svarteper for dårlig utført jobb/overskredet frist når det er sløve kolleger som ikke gjør som avtalt.

Skrevet

En kopi til din egen sjef, kan jo gjøre nytten det også.

Poenget er å ikke bli sittende med svarteper for dårlig utført jobb/overskredet frist når det er sløve kolleger som ikke gjør som avtalt.

det skal jeg nok unngå - jeg kommer til å være en furie! - enten det, eller saklig syrlig - hehe

det er heldigvis DE som er ansvarlig for deadlinen...

Skrevet

Åh, det der er så irriterende!

Og akkurat pga. det samme, sitter jeg her på jobb nå, akkurat som jeg gjorde i går...

Jeg må ha noe ferdig senest 21. april, dette har jeg gitt beskjed om flere ganger, samt at jeg er bortreist mye av uke etter påske. De som skal gjøre grunnlaget har visst dette hele tiden, men ikke faen om de krestet ut av seg noe - før på fredag... Så da blir jeg nå sittende her, da, og jobbe i helga og i ferien.

Og takka - den får vi vel i himmelen... Blæh.

Skrevet

Åh, det der er så irriterende!

Og akkurat pga. det samme, sitter jeg her på jobb nå, akkurat som jeg gjorde i går...

Jeg må ha noe ferdig senest 21. april, dette har jeg gitt beskjed om flere ganger, samt at jeg er bortreist mye av uke etter påske. De som skal gjøre grunnlaget har visst dette hele tiden, men ikke faen om de krestet ut av seg noe - før på fredag... Så da blir jeg nå sittende her, da, og jobbe i helga og i ferien.

Og takka - den får vi vel i himmelen... Blæh.

jeg skal tenke på deg når jeg konfronterer dem, det er enklere å bli forbanna på andres vegne :)

Skrevet

jeg skal tenke på deg når jeg konfronterer dem, det er enklere å bli forbanna på andres vegne :)

Smart!

Og forøvrig er jeg snart ferdig, det hjalp å jobbe 10 timer i går, kan man si.

Da nærmer jeg meg påskeferie! Juhu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...