cathlin Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hei! Jeg bruker å høre på påskelabyrinten med Viggo Valle som begynte i dag. Syns det er koselig:) Så er det en sms-konkurranse der jeg kom til det 3. spørsmålet. Det lyder sånn: Min organisasjon og jeg fikk en viktig pris i Oslo i fjor. Du skal reise til byen hvor vårt hovedsete ligger. Svaret er på 4 bokstaver. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Jeg fant det! Wien. Neste oppgave er Wiliam og Catherine stiftet i 1865 en internasjonal organisasjon i byen som er ditt neste reisemål. 6 bokstaver. 0 Siter
Atene Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg fant det! Wien. Neste oppgave er Wiliam og Catherine stiftet i 1865 en internasjonal organisasjon i byen som er ditt neste reisemål. 6 bokstaver. Frelsesarméen, i London. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Frelsesarméen, i London. JA, det stemmer! :-)) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 JA, det stemmer! :-)) Dagens siste mål er byen der en britisk militær og lord som stiftet en internasjonal barne- og ungdomsbevegelse døde. % bokstaver. Hm, 4H? 0 Siter
Atene Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Dagens siste mål er byen der en britisk militær og lord som stiftet en internasjonal barne- og ungdomsbevegelse døde. % bokstaver. Hm, 4H? Lord Baden-Powell, sikkert. Byen finner du vel selv? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Lord Baden-Powell, sikkert. Byen finner du vel selv? Jo jeg fant det, han døde i Kenya. Morsomt. Takk for deltakelsen!:-) Ha en fin dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.