Gjest ambros Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Er det noen som bruker lamictal her? smiil 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Min kjære ektemann gjør det innimellom. Gammel militær vet du... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Oi!!! Jeg leste nok litt for fort. Neida, han bruker ikke Lamictal, men Lamisil - mot fotvorter. Ehm, litt forskjell. 0 Siter
Gjest stå-rett Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Min kjære ektemann gjør det innimellom. Gammel militær vet du... Er han nøye med sitt morgentoalett også? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Er han nøye med sitt morgentoalett også? Eh, han holder seg i hvertfall ren og pen. 0 Siter
Gjest Elverum Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 jeg har nylig begynt med det mot bipolar lidelse. Hva ønsker du å vite? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 ? Jeg har tidligere brukt Lamictal,ja. Var det noe du lurte på? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg har tidligere brukt Lamictal,ja. Var det noe du lurte på? Ikke jeg, men kanskje ambros 0 Siter
Gjest ambros Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 jeg har nylig begynt med det mot bipolar lidelse. Hva ønsker du å vite? Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld.. 0 Siter
Gjest ambros Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 jeg har nylig begynt med det mot bipolar lidelse. Hva ønsker du å vite? Hva skjer om jeg vil på en fest og vil smake litt alkohol?Jeg vet jeg kunne la være, men det er så dumt, og jeg kan jo ikke bare kutte de ut, i så fall hvilke ubehag gir det? 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld.. hæh? hvorfor gidder du det? 0 Siter
Gjest Elverum Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld.. Jeg har ikke vært på noen fester enda, så det kan jeg desverre ikke svare på. Men jeg ville nok godt på det en godt stund for å vite hvordan jeg reagerer på det før jeg drikker alkohol. Tenker at en øl, eller et glass vin skulle gå greit. Hvis du er usikker , spør NHD, eller hør med legen som har skrevet det ut til deg. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld.. jeg tar lamictal morgen og kveld. du trenger ikke sove på dem, mange tar de jo to ganger i døgnet. Men prøv å ta dem samme tid hver kveld. Er ikke noe problem å feste og drikke selv om du bruker lamictal. Så lenge du ikke tar dem for epilepsi og er under opptrapping, da kan du bli liggende der med kramper etter inntak av dine alkohyler. Skjedde en venninne. =\ Hvis du sover på dem fordi du blir kvalm og dårlig av dem, så hjelper det å spise burger etterpå. Da går det over. )) 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 jeg tar lamictal morgen og kveld. du trenger ikke sove på dem, mange tar de jo to ganger i døgnet. Men prøv å ta dem samme tid hver kveld. Er ikke noe problem å feste og drikke selv om du bruker lamictal. Så lenge du ikke tar dem for epilepsi og er under opptrapping, da kan du bli liggende der med kramper etter inntak av dine alkohyler. Skjedde en venninne. =\ Hvis du sover på dem fordi du blir kvalm og dårlig av dem, så hjelper det å spise burger etterpå. Da går det over. )) Tror du at det er helt sikkert at jeg kan fetse litt med lamictal?? du redda dagen min!!!! 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tror du at det er helt sikkert at jeg kan fetse litt med lamictal?? du redda dagen min!!!! ja, hvorfor i allverden skulle du ikke kunne feste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.