Gå til innhold

lamictal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære ektemann gjør det innimellom. Gammel militær vet du...

Skrevet

Oi!!! Jeg leste nok litt for fort. Neida, han bruker ikke Lamictal, men Lamisil - mot fotvorter.

Ehm, litt forskjell.

Gjest stå-rett
Skrevet

Min kjære ektemann gjør det innimellom. Gammel militær vet du...

Er han nøye med sitt morgentoalett også?

Skrevet

Er han nøye med sitt morgentoalett også?

Eh, han holder seg i hvertfall ren og pen.

Gjest Elverum
Skrevet

jeg har nylig begynt med det mot bipolar lidelse.

Hva ønsker du å vite?

Onsdag1365380628
Skrevet

?

Jeg har tidligere brukt Lamictal,ja. Var det noe du lurte på?

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har tidligere brukt Lamictal,ja. Var det noe du lurte på?

Ikke jeg, men kanskje ambros ;)

Gjest ambros
Skrevet

Hva ønsker du å vite?

Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld..

Gjest ambros
Skrevet

Hva ønsker du å vite?

Hva skjer om jeg vil på en fest og vil smake litt alkohol?Jeg vet jeg kunne la være, men det er så dumt, og jeg kan jo ikke bare kutte de ut, i så fall hvilke ubehag gir det?

Gjest linnelinn
Skrevet

Hvordan gjør du med fester og slikt? og har du bivirkninger? jeg har egentlig merket lite, men synes det kolliderer med livet mitt,på den måten at jeg sover på de, og tar de til samme tid hver kveld, og da MÅ jeg legge meg rundt 11 hver kveld..

hæh? hvorfor gidder du det?

Gjest Elverum
Skrevet

Jeg har ikke vært på noen fester enda, så det kan jeg desverre ikke svare på. Men jeg ville nok godt på det en godt stund for å vite hvordan jeg reagerer på det før jeg drikker alkohol.

Tenker at en øl, eller et glass vin skulle gå greit.

Hvis du er usikker , spør NHD, eller hør med legen som har skrevet det ut til deg.

Gjest linnelinn
Skrevet

jeg tar lamictal morgen og kveld. du trenger ikke sove på dem, mange tar de jo to ganger i døgnet. Men prøv å ta dem samme tid hver kveld. Er ikke noe problem å feste og drikke selv om du bruker lamictal. Så lenge du ikke tar dem for epilepsi og er under opptrapping, da kan du bli liggende der med kramper etter inntak av dine alkohyler. Skjedde en venninne. =\

Hvis du sover på dem fordi du blir kvalm og dårlig av dem, så hjelper det å spise burger etterpå. Da går det over. :)))

• 3 måneder senere...
Gjest lumelia
Skrevet

jeg tar lamictal morgen og kveld. du trenger ikke sove på dem, mange tar de jo to ganger i døgnet. Men prøv å ta dem samme tid hver kveld. Er ikke noe problem å feste og drikke selv om du bruker lamictal. Så lenge du ikke tar dem for epilepsi og er under opptrapping, da kan du bli liggende der med kramper etter inntak av dine alkohyler. Skjedde en venninne. =\

Hvis du sover på dem fordi du blir kvalm og dårlig av dem, så hjelper det å spise burger etterpå. Da går det over. :)))

Tror du at det er helt sikkert at jeg kan fetse litt med lamictal?? du redda dagen min!!!!

Gjest linnelinn
Skrevet

Tror du at det er helt sikkert at jeg kan fetse litt med lamictal?? du redda dagen min!!!!

ja, hvorfor i allverden skulle du ikke kunne feste?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...