hare1365380455 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hva kommer og hva skal dere se? Jeg skal jobbe noen kvelder, men jeg håper jeg får sett litt Poirot! 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Arr i sjelen, sexy etterforsker (psykiater)! (Han som favn har pult. Ja, hun har selv kunngjort det, så jeg farer ikke med løse rykter, men jeg klarer ikke å glemme det. Litt misunnelig) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Arr i sjelen, sexy etterforsker (psykiater)! (Han som favn har pult. Ja, hun har selv kunngjort det, så jeg farer ikke med løse rykter, men jeg klarer ikke å glemme det. Litt misunnelig) Den går vel på tv2? Og den kanalen har ikke vi... Har favn gjort det? Hm.... 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Den går vel på tv2? Og den kanalen har ikke vi... Har favn gjort det? Hm.... Ja, den går på TV2. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Arr i sjelen, sexy etterforsker (psykiater)! (Han som favn har pult. Ja, hun har selv kunngjort det, så jeg farer ikke med løse rykter, men jeg klarer ikke å glemme det. Litt misunnelig) Litt missunnelig jeg også, men det behøvde jeg vel egentlig ikke fortelle deg. 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Litt missunnelig jeg også, men det behøvde jeg vel egentlig ikke fortelle deg. Nei, det behøvde du nok ikke. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Arr i sjelen, sexy etterforsker (psykiater)! (Han som favn har pult. Ja, hun har selv kunngjort det, så jeg farer ikke med løse rykter, men jeg klarer ikke å glemme det. Litt misunnelig) Åh, han er skikkelig jømmi! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Arr i sjelen, sexy etterforsker (psykiater)! (Han som favn har pult. Ja, hun har selv kunngjort det, så jeg farer ikke med løse rykter, men jeg klarer ikke å glemme det. Litt misunnelig) Ja Robson Green er en av mine favoritter. Drømme drømme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.