Gå til innhold

Hvor mye skal man tro av det mannfolk sier i fylla...?

Anbefalte innlegg

Gjest oh well
Skrevet

Man opplever jo stadig vekk å få komplimenter fra mannfolk ute på by'n, og jeg er vel av den oppfatning menn med "ølbriller" sier ting de ikke nødvendigvis mener, for å få oppfylt egne ønsker...

Som regel så går det inn ene øret og ut det andre. Joda, det er alltid hyggelig med komplmenter, men jeg stoler ikke nødvendigvis på at mannen mener det han sier.

Men noen ganger blir jeg usikker da - og det skjedde i helgen. Jeg og en venninne var på båttur md en av disse båten som går sørover. Det var en tur som jeg vant, det er flere år siden sist jeg var på en sånn tur. Tidligere har det stort sett vært jenteturer, der vi har dratt for å feste og ha det gøy sammen. Vel, denn gangen var jeg egentlig ikke innstilt på så mye festing, mer hyggelig samvær med min venninne.

Men som singel så er man vel alltid obs på om det finnes noe kjekt å se på i nærheten, og jeg la raskt merke til en kar som jeg likte å hvile øynene mine på.

Og skal jeg tro han, var det gjensidig, men selvfølgelig vet jeg jo ikke om jeg skal tro han... I starte pratet han og underholdt både meg og venninnen, vi hadde det veldig hyggelig i hans samvær begge to, men etterhvert gikk fokuset over på kun meg, mens han sendte kameraten til å underholde venninna mi.

Joda, han var ikke akkurat edru, selv drakk jeg vare to drinker hele kvelden, så jeg var ganske klar i hodet kan man si. Og var igrunn veldig skeptisk i starten, og holdt han på avstand. Men - man blir jo litt sjarmert da - han var en veldig sjarmerende fyr - og selvfølgelig visste hva han skulle si til en dame.

Jeg tror nok han er en stor flørt, jeg er nok ikke den første han har klart å sjarmere, men utover natta kom det frem ting som har gjort meg litt usikker på om han kanskje mente det... Jeg hadde ikke inntrykk av at han hadde som mål å få seg ett ligg, det var aldri snakk om å bli med til lugarene eller noe slikt.

Han skulle uansett videre nedover i europa og være borte i 2 1/2 uke - på tur med en av sine store hobbyer. Han fikk telefonnr mitt før vi gikk til hver vår lugar, og han sa han skulle ringe når han kom hjem. Jeg ba ikke om hans tlf.nr, fordi jeg tenkte det fikk bli opp til han å ta initiativ - hvis han ringer når han er tilbake, så må det vel være noe i det han sa da...

Men - jeg tror egentlig ikke han kommer til å ringe - men jeg håper og kanskje angrer litt på at jeg ikke fikk hans nr. også. Menmen, jeg kan jo ikke gjøre annet enn å se hva som skjer...

Men - hvor mye skal man tro på av det som blir sagt i fylla da...

Jeg aner jo ikke hvor mye han hadde drukket, han var ikke ustø på beina, eller snøvlete, men veldig livlig. I løpet av kvelden vi satt og prata drakk han jo bare ei øl, og det var helt i starten.

Jaja - vi får se hva som skjer...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det hender jo at man finner hverandre i fylla også (hint til en annen doler), så det er slett ikke umulig at det kan bli noe mer :-)

Men som du sier, sørg for å få telefonnummeret selv også, neste gang du finner noen som virker lovende.

Gjest kirsebær
Skrevet

Leser kjerringa til den fyren her inne på DOL, så har du lagt ut nok opplysninger om han til at hun gjenkjenner mann sin! Du er klar over det?

Gjest donna_bella
Skrevet

Leser kjerringa til den fyren her inne på DOL, så har du lagt ut nok opplysninger om han til at hun gjenkjenner mann sin! Du er klar over det?

Flaks for meg at han er singel da.... Så jeg bekymrer meg ikke så mye for non kjerring ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...