Gå til innhold

/&%¤¤## skandiabank

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hva er det med Skandiabanken for tiden? Det går ikke an å komme inn i nettbanken, og jeg får ingen annen feilmelding enn at jeg får prøve igjen (etter en evighet med venting).

Det samme skjedde for bare noen dager siden, men da kom det etter noen timer med en del forsøk, en melding om at nettbanken var nede.

Hva er det de sliter med egentlig?

Og ja, jeg er sur, for jeg skal ha fått lønn i dag, og jeg vil vite hvor mye! *mumle*

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet i dag. Men det gikk fint for 5 min siden.

Prøv igjen :)

Gjest Calóni
Skrevet

Funker ikke for meg...Det er herved offisielt, skandiabanken har noe i mot meg personlig ;) Men argh, så irriterende, altså!

Gjest kjempeirriterende
Skrevet

sliter med samme problemet her også.. kommer ikke inn:(

Gjest Calóni
Skrevet

sliter med samme problemet her også.. kommer ikke inn:(

Nå gikk det!! :D

Gjest Calóni
Skrevet

Nå gikk det!! :D

Gjest Calóni
Skrevet

Orgasme altså?

Ja.

Jeg kan ikke huske å ha sett nicket ditt før. Måtte du bytte bare fordi du skulle slå en teit vits? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...