Gå til innhold

Trenger å klage!

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Ikke har jeg sovet ordentlig i natt. Har vondt i magen og hodet, og ingenting er som det skal. Har lyst å legge meg i senga og bare ligge der, men i dag er det viktige forelesninger og møter.

Engster meg for mye også når jeg har slike dager, og da blir dagen enda verre.

Skulle gjerne vært hjemme nå og hatt påskeferie (hjemmeferie) hvor jeg ikke trengte å tenke på noe som helst.

Tror jeg prøver å sove litt i hvert fall, og se om det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Gjest mirakel*2
Skrevet

alt vil nok se lysere ut imorgen hvis du får deg en god natts søvn i natt. Det pleier å hjelpe

hare1365380455
Skrevet

Er det morgen hos deg nå? Om du må på forelesninger får du hvile deg litt når du kommer hjem.

Skrevet

Uff, det høres ikke noe koselig ut. Kanskje det hjelper hvis du får tatt deg en god lur?

Men er du skikkelig syk bør du kanskje ikke dra på forelesninger?

Gjest blondina
Skrevet

Det er nok sex-behovet som har meldt seg:)

Skrevet

Som Amerika beboer selv så råder jeg deg til å kjøpe litt Alkazeltser, det får du kjøpt på Walmart, Target overalt i USA egentlig, og det er hetl supert mot mage vondt. For hodet ta litt Advil gel, så en laaaang lur så blir du så fin igjen atte ;)

amerikafareren
Skrevet

Som Amerika beboer selv så råder jeg deg til å kjøpe litt Alkazeltser, det får du kjøpt på Walmart, Target overalt i USA egentlig, og det er hetl supert mot mage vondt. For hodet ta litt Advil gel, så en laaaang lur så blir du så fin igjen atte ;)

Så vi er flere Amerikaboere her;) Hvor bor du?

Takk for råd, men formen ble bedre etterhvert etter at jeg sov litt til, dusjet lenge og gikk til universitetet. Regner med å sove godt i natt og bli fin i morgen;)

Skrevet

Så vi er flere Amerikaboere her;) Hvor bor du?

Takk for råd, men formen ble bedre etterhvert etter at jeg sov litt til, dusjet lenge og gikk til universitetet. Regner med å sove godt i natt og bli fin i morgen;)

Jeg bor i Nord Dakota :) Har gjort det i 4 år nå. Student. 19 april kommer selvest Martha Louis hit, kan tro det er oppstandelse blant Amerikanere som har en tipp tipp mormor som kom fra Stavanger...De er jo så stolte over anene sine :)

Gjest gribben
Skrevet

Jeg bor i Nord Dakota :) Har gjort det i 4 år nå. Student. 19 april kommer selvest Martha Louis hit, kan tro det er oppstandelse blant Amerikanere som har en tipp tipp mormor som kom fra Stavanger...De er jo så stolte over anene sine :)

Finnes det skjærer og dompapper der?

amerikafareren
Skrevet

Martha Louise er i New York nå og reklamerer for sin bok. Det er mye norsk-amerikanere her som kommer til å kjøpe den boka og som er stolte over anene sine;) Det er en del av den amerikanske kulturen som er fasinerende.

North-Dakota er vel en stat med mye etterkommere etter skandinaver? Trives du der?

Skrevet

Martha Louise er i New York nå og reklamerer for sin bok. Det er mye norsk-amerikanere her som kommer til å kjøpe den boka og som er stolte over anene sine;) Det er en del av den amerikanske kulturen som er fasinerende.

North-Dakota er vel en stat med mye etterkommere etter skandinaver? Trives du der?

Jeg trives kjempegodt, men savner venner og familie i Norge, jeg er ferdig nå mai og skal da hjem til norge å ta master der, kom inn på master i usa også men nå syns jeg det liksom er nok med utlandet og ønsker meg hjem igjen :)

Var en tur til New york last semester, fin by, full fart!

amerikafareren
Skrevet

Jeg trives kjempegodt, men savner venner og familie i Norge, jeg er ferdig nå mai og skal da hjem til norge å ta master der, kom inn på master i usa også men nå syns jeg det liksom er nok med utlandet og ønsker meg hjem igjen :)

Var en tur til New york last semester, fin by, full fart!

Lykke til videre;) New York er fin by med full fart. Det er ingenting du ikke finner her, og kan ikke sammenlignes med noe annet sted i hele verden;)

New York, my town!!!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Lykke til videre;) New York er fin by med full fart. Det er ingenting du ikke finner her, og kan ikke sammenlignes med noe annet sted i hele verden;)

New York, my town!!!!

Jeg trodde du hadde sluttet og sitte oppe om natta:)

Jeg skulle legge meg, men jeg er håpløst våken.

Jeg lærer aldri og har drukket for mye kaffe.

Jeg vet jo at jeg ikke får sove da.

Men i morgen har jeg fri og kan sove så lenge jeg vil:)

amerikafareren
Skrevet

Jeg trodde du hadde sluttet og sitte oppe om natta:)

Jeg skulle legge meg, men jeg er håpløst våken.

Jeg lærer aldri og har drukket for mye kaffe.

Jeg vet jo at jeg ikke får sove da.

Men i morgen har jeg fri og kan sove så lenge jeg vil:)

Det er ikke natt hos meg;) Klokka er ikke ni engang. Jeg har ikke sluttet å sitte oppe om natta, men jeg sover ikke så mye som før;) Det er blitt en (u)vane å jobbe litt utover, og ikke stå tidlig opp siden jeg har forelesninger noen ganger til kl. ni om kvelden. I kveld kom jeg hjem kl. syv storfornøyd etter en muntlig fremleggelse;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er ikke natt hos meg;) Klokka er ikke ni engang. Jeg har ikke sluttet å sitte oppe om natta, men jeg sover ikke så mye som før;) Det er blitt en (u)vane å jobbe litt utover, og ikke stå tidlig opp siden jeg har forelesninger noen ganger til kl. ni om kvelden. I kveld kom jeg hjem kl. syv storfornøyd etter en muntlig fremleggelse;)

Aha, selvfølgelig er det ikke natt hos deg. Det tenkte jeg ikke på. Her er klokka litt over 3 nå, og jeg skjønner ikke hva jeg skal finne på for å bli trøtt.

amerikafareren
Skrevet

Aha, selvfølgelig er det ikke natt hos deg. Det tenkte jeg ikke på. Her er klokka litt over 3 nå, og jeg skjønner ikke hva jeg skal finne på for å bli trøtt.

Jeg skal levere et utkast til en oppgave i morgen og er såvidt ferdig med det, men greier å sitte å lure på om jeg skal gjøre noe mer;)

Venninna mi kommer på torsdag så jeg må bli ferdig med en del i kveld og i morgen så jeg kan ta fri i helgen sammen med henne. Jeg gleder meg som en unge;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skal levere et utkast til en oppgave i morgen og er såvidt ferdig med det, men greier å sitte å lure på om jeg skal gjøre noe mer;)

Venninna mi kommer på torsdag så jeg må bli ferdig med en del i kveld og i morgen så jeg kan ta fri i helgen sammen med henne. Jeg gleder meg som en unge;)

Jeg skjønner at du gleder deg.

Det ville jeg ha gjort også.

Lykke til med oppgaven.

amerikafareren
Skrevet

Jeg skjønner at du gleder deg.

Det ville jeg ha gjort også.

Lykke til med oppgaven.

Takk;)

Skrevet

New York, my town!!!!

Lykke til videre du også. Må bare legge til at jeg skriver ikke så veldig ofte her på DOL, leser mer hva andre driver med, men leser alltid dine innlegg og svar, syns de alltid er saklige og hyggelige!

amerikafareren
Skrevet

Lykke til videre du også. Må bare legge til at jeg skriver ikke så veldig ofte her på DOL, leser mer hva andre driver med, men leser alltid dine innlegg og svar, syns de alltid er saklige og hyggelige!

Takk for hyggelige ord;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...